Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهردار همدان در این آیین با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این طرح ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است افزود: تقاطع چند سطحی سردار شهید همدانی یکی از پروژه های بزرگ شهر همدان است که مشکلات عدیده ای در اجرای آن بود که مشکل فنی باعث تاخیر در افتتاح پل اصل شد. 

عباس صوفی با بیان اینکه شرایط کرونا و تحریم بر روی روند احداث پل تأثیرگذار بود، تصریح کرد: این طرح از جمله پروژه‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: در ۳۵ ماه فعالیت مدیریت شهری و با وجود مشکلات زیاد تلاش شده با اجرای طرحهای مختلف چهره‌ جدیدی به شهر داده شود.

صوفی افزود: توسعه فضاهای سبز، احداث پارک ۲۵۰ هکتاری اکباتان و یکصد هکتاری ولایت، انتقال آب‌های سطحی، معبر گشایی، توسعه متوازن شهر، توجه به مناطق کم برخوردار شهر و ساماندهی ورودی های شهر از جمله اقدامات شهرداری همدان در سال های اخیر است.

شهردار همدان با بیان اینکه در کنار اقدامات انجام شده سرمایه‌گذاری در شهر همدان نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است گفت: در همین راستا با مشارکت شرکت ترکیه ای شهرک توریستی تفریحی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان در شهر همدان انجام می شود. 

 گفتنی است، تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی آبان سال ۹۴ آغاز و مقرر شد اجرای این طرح در قالب سه سطح و ۲ دوربرگردان در مدت ۳۰ ماه اجرایی شود. 

پل سردار شهید همدانی محور اصلی شهر همدان به غرب کشور بوده و در تقسیم ترافیک به سمت غرب، جنوب و مرکز کشور تاثیر بسزایی دارد.

برچسب‌ها شهرداری همدان همدان افتتاح طرح

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان همدان افتتاح طرح شهرداری همدان همدان افتتاح طرح شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • پیگیری نارضایتی شهروندان همدانی از خدمات راه آهن
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند