Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پدیده گفت:پنالتی ما دیده نشد و در حالی که می توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم دست خالی از بازی خارج شدیم. حسین بادامکی در گفتگو با میزان، در مورد بازی پرحاشیه استقلال و پدیده اظهار داشت: قطع برق و برخی اتفاقات روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت. معتقدم تیم ما در این بازی مستحق باخت نبود و چندین بار دروازه حریف را تهدید جدی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز خوب ما نبود و با بدشانسی در حالی که می‌توانستیم از این بازی با امتیاز خارج شویم، باختیم.

وی با اشاره به عملکرد داور بازی و اعتراض نیمکت نشینان تیم پدیده به عملکرد داور تصریح کرد:به نظرم یک پنالتی ما در این بازی سوخت. ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و حتی دو توپ به تیر دروازه حریف زدیم. چه بسا با عملکرد خوبی که بازیکنانمان داشتند اگر آن پنالتی گرفته می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد و می‌توانستیم به گل برسیم. اعتراض هم در جریان بازی رخ می‌دهد و طبیعی بود.   مدیر تیم پدیده به عملکرد بازیکنان تیمش در این بازی اشاره و تاکید کرد: بازیکان ما عملکرد خوبی داشتند و مخصوصا در دقایق پایانی و قبل از گل دوم تیم استقلال بازی خوبی ارائه دادند. خوش‌شانس نبودیم و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم از این رو موفق نشدیم در حالی که می‌توانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم به گل برسیم. امیدوارم با شروع هفته بیست و چهارم در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: حسین بادامکی پدیده مشهد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین بادامکی پدیده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان

ایسنا/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان از کمیته داوران خواست داور دیدار این تیم مقابل سپاهان، تغییر کند.

استقلال خوزستان که اکنون در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و هر کدام از بازی های باقی مانده برای این تیم حکم یک فینال جهت کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ را دارد، پس از اعلام حسن اکرمی به عنوان داور بازی این هفته این تیم مقابل سپاهان، طی نامه‌ای به کمیته داوران خواستار تغییر این داور شده است.

یه گزارش ایسنا، باشگاه استقلال خوزستان در نامه ای خطاب به بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، در خواست داشته است که باتوجه به تعیین داور مسابقه بین تیم های استقلال خوزستان و سپاهان و نظر به سوابق قضاوت اکرمی در بازی های این باشگاه در سنوات گذشته و مشکلات فی ما بین شکل گرفته، باتوجه به حساسیت های جدول لیگ برتر، در خصوص تعیین داور این دیدار تجدیدنظر شود.

پیش از این نیز استقلال خوزستان در سال های گذشته به قضاوت اکرمی اعتراض داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • گرامی: مقابل استقلال به آنچه لیاقتش را داشتیم نرسیدیم
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان