Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@10:33:38 GMT

بهبودی ترافیک بهرود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۰۶۸۶

خبرگزاری آریا - به منظور بهبود و تقویت شبکه های ارتباطی درون شهری و ساماندهی ترافیک میدان بهرود ، پل شقایق در حال احداث است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،حسن صفات شهردار این منطقه گفت: با اعلام این خبر گفت:میدان بهرود،به دلیل وجود مراکز تفریحی،تجاری و همچنین پارک ژوراسیک ،هتل اسپیناس و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.با حجم سفرهای شهری مواجه است و همین مساله بارترافیکی را دراین میدان موجب شده است.
صفات با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در ارتقاء ظرفیت عبور و مرور و تقویت کارکردهای ارتباطی گفت: در همین راستا احداث پل شقایق پس از انجام طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده، با هدف توزیع صحیح بار ترافیکی میدان بهرود-بلوار شقایق- خیابان های ایثارگران شمالی – بزرگراه یادگار امام(ره) دردستور کار قرار گرفت.
شهردار منطقه2 اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران را عملکرد این پل برشمرد و افزود : درحال حاضر راه ارتباطی معابر محدوده میدان بهروداز طریق بلوار پیام انجام می شود و با احداث این پل با تسهیل در دسترسی عبوری، بخشی از مشکلات ترافیکی محدوده کاسته می شود.
او افزود: پل شقایق به طول 30 متر و عرض 33 متر بر روی کانال بهرود طراحی شده است که در قالب پروژه مشارکتی در حال اجرا است و در حال حاضر عملیات حفاری واجرای کلیه شمع های پل و خاکبرداری رمپ های ورودی پل به اتمام رسیده وپروژه با پیشرفت فیزیکی 40 درصد در دست اجرا است.
شهردار منطقه2 گفت: روان سازی ترافیک ،کاهش آلودگی هوا ،ارتقای رفاه عمومی و کیفیت زندگی شهری و در نهایت آرامش و رضایتمندی شهروندان از جمله تاثیرات ترافیکی و اجتماعی این پروژه است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی سلیمانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نارضایتی شهروندان از معضلات و مشکلات ترافیکی، افزایش تخلفاتی مانند پارک دوبل، توقف در محل ممنوعه و توقف در ایستگاه اتوبوس و تاکسی از یک سو و تاکید و سیاست پلیس مبنی بر استفاده از تجهیزات الکترونیکی و کاهش نیروی انسانی برای کنترل ترافیک و ثبت تخلفات از سوی دیگر، ساز و کار به کارگیری اولین خودرو پلیس مجهز به دوربین‌های ثبت تخلفات ساکن در قرچک را فراهم کرد.

وی در بیان ویژگی‌های این خودرو گفت: این خودرو با دوربین‌هایی که در هر دو سمت آن نصب شده، با عبور از طول معابر اصلی، امکان ثبت تخلفات خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان مانند توقف ممنوع، پارک دوبله، توقف در حریم تقاطع، توقف در ایستگاه جانبازان و معلولین، توقف در ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی، توقف در روی خط عابر پیاده و سایر تخلفات ساکن را به‌صورت هوشمند دارا است و مطابق قانون خودروهای متخلف را جریمه خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران به مزایای استفاده از این سامانه اشاره کرد و افزود: روان سازی جریان ترافیک در معابر پر تردد شهر به وسیله نظارت هوشمند تصویری، اعمال قانون کاملاً مکانیزه و خودکار تخلفات ساکن خودروها، ترویج فرهنگ پارک صحیح خودرو در محل مناسب و احترام به حقوق شهروندی، جلوگیری از پارک‌های دوبل و رفع مشکل ازدحام ناشی از آن، جلوگیری از پارک خودروها در محل نامناسب در سطح شهر، از جمله مزایای این سامانه است.

سلیمانی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری شهروندان قانونمند گفت: امیدواریم با به کارگیری تجهیزات الکترونیکی در حوزه حمل و نقل و ترافیک، روز به روز شاهد کاهش تخلفات رانندگی و ایجاد ترافیکی آرام و روان در شهر باشیم.

وی در پایان با تاکید بر هوشمند سازی و نقش آن در انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات و حوادث ترافیکی، خواستار توسعه شبکه هوشمند سازی تجهیزات ترافیکی در جهت ارتقا فرهنگ رانندگی در سایر شهرستان‌های استان شد.

کد خبر 6091901

دیگر خبرها

  • سامانه ثبت تخلفات پارک خودروها در قرچک راه اندازی شد
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟