Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:47:58 GMT

آغاز مجدد فروش فیدلیتی از دو هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۰۷۶۸

آغاز مجدد فروش فیدلیتی از دو هفته آینده

شرکت بهمن موتور‌اعلام کرد با توجه به افزایش ظرفیت تولید، در دو هفته آینده شرایط فروش مجدد فیدلیتی اعلام خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت بهمن موتور اعلام کرد: با توجه به افزایش ظرفیت تولید، در دو هفته آینده شرایط فروش مجدد فیدلیتی اعلام خواهد شد. علاوه بر آن شرکت برای کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود، تقاضای مجوز پیش فروش از وزارت صمت را درخواست کرده که به محض ابلاغ مجوز اعلامی، شرایط پیش فروش ویژه این محصول نیز اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ با توجه به تامین مناسب مجموعه قطعات تولیدی و وجود آن ها در انبارهای این شرکت و مبادی ورودی کشور و توجه خاص شرکت بهمن موتور به تولید با بالاترین کیفیت ممکن، قطعاً روند تولید در ماه های آتی سرعت بیشتری خواهد گرفت تا انتظارات خرید مشتریان از این خودرو با کیفیت برآورده شود.

لازم به ذکر است که طی دو هفته آینده زمان جدید فروش ویژه فیدلیتی از طریق وبسایت و کانال های رسمی ارتباطی گروه بهمن اعلام خواهد شد. شرکت بهمن موتور ضمن تشکر از استقبال گسترده هموطنان در این مرحله از فروش خودرو فیدلیتی، از متقاضیانی که در این مرحله موفق به ثبت نام نشده اند، عذرخواهی می نماید.

 انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد شرکت بهمن موتور دو هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده در نشست شورای مسکن شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماری از واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده است، انتظار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام کند.

وی افزود: پروژه ۳۸۴ واحدی نیز در هفته آینده آماده تحویل موقت به متقاضیان است که به مرور قرارداد واگذاری انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در پروژه ۴۸۴ واحدی نیز با توجه با درصد بالای پیشرفت فیزیکی پروژه، تعدادی از واحدها به صورت موقت به متقاضیان تحویل شده است و مقرر شد طی مکاتبه‌ای با بانک عامل نسبت به آزاد سازی مبالغ باقی مانده اقدام تا شاهد تکمیل کامل این پروژه و تحویل به تمام متقاضیان باشیم.

کد خبر 6088610

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ببینید | جهش ایران در تولید قوای پیشرانه، با ساخت نخستین موتور شش سیلندر بنزینی
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است