Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:12:22 GMT

کاروان زیر سایه خورشید میهمان آبادانی ها بود

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۰۸۵۲

کاروان زیر سایه خورشید میهمان آبادانی ها بود

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و همزمان با دهه کرامت، آبادانی ها میزبان خادمان حرم مطهر و مقدس رضوی در غالب کاروان به سوی خورشید بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، کاروان زیر سایه خورشید از روز گذشته (دوشنبه ۳۱ خرداد) همزمان با ایام الله دهه کرامت و به مناسبت میلاد با سعادت شمس الشموس، امام رئوف حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا المرتضی (ع) خادمان حرم مطهر و مقدس رضوی در غالب کاروان به سوی خورشید میهمان مردم شهرستان آبادان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کاروان از صبح امروز پس از ورود به گلزار شهدای آبادان مزار پاک و مطهر شهدا را عطرافشانی و غبارروبی و با مردم این شهرستان دیدار کردند.

 

خدام حرم رضوی همچنین در این سفر ضمن قدردانی از خیران و نیکوکاران به دیدار سران عشایر و قبال و نماینده قشر کارگری و خوابگاه دختران بی سرپرست رفتند.

 

آخرین دیدار کاروان زیر سایه خورشید نیز با مدیرعامل شرکت پالایشگاه آبادان بود و سپس راهی شهر اروندکنار شدند.

 

خادمان حرم مطهر امام هشتم شیعیان علت دیدار با مدیرعامل پالایشگاه آبادان را تحریم «علیرضا امین» از سوی آمریکای جنایتکار برشمردند و بیان کردند: تحریم یک نفر از مدیران ما بیانگر اوج قدرت جمهوری اسلامی است.

 

در این دیدار نیز خادمان حرم امام رضا (ع) هدایای متبرک آستان قدس رضوی را به مردم آباداتن اهدا کردند و پرچم مقدس حرم آقا علی بن موسی الرضا (ع) را در میان مردم طواف دادند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: کاروان خادمان آستان قدس رضوی خبرگزاری شبستان خوزستان حضور خدام رضوی منطقه آزاد اروند آبادان کاروان زیر سایه خورشید خادمان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خبر شناسایی پیکر مطهر شهید «حجت کاروان واجاری» عصر یک شنبه توسط جمعی از مسؤولان به خانواده این شهید والامقام در رودسر اعلام و فراق ۳۸ ساله پایان یافت.

گفتنی است، سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

پیکر مطهر این شهید در روزهای آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 6097685

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی