Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین ، مشروح پیام تبریک مدیرعامل شستا بدین شرح است: 

برادر ارجمندم جناب آقای دکتر جمارانیان، مدیرعامل محترم شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین

سیمان تامین که در بازار سرمایه با نماد سیتا شناخته می‌شود در دو سال اخیر و در دوره مدیریتی حضرتعالی همواره یکی از سودآورترین شرکت‌های تابعه شستا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط سخت اقتصادی در دو سال اخیر و تحریم‌های ظالمانه که صادرات و درآمد ارزی را با چالش جدی مواجه کرد از یک سو و عدم تغییر جدی قیمت سیمان در داخل و پایین بودن قیمت نهایی، نشان‌دهنده توان مدیریتی، کارایی،تعهد به ذی‌نفعان و سهام‌داران و البته شفافیت عملکرد آن مجموعه و همکاران خدوم شما در شرکت‌های تابعه این هلدینگ معظم سیمانی کشور است.

حال که امروز و در ایام دهه کرامت و به لطف علی‌ابن موسی‌الرضا توانستید با همه مشکلاتی که پیش‌رو بوده و بخشی از آن را در این مرقومه بیان کردم، ۵۰۸ میلیارد تومان سود خالص در دو ماه نخست سال ایجاد نمایید و رکورد ۱۳۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل - که آن نیز توسط حضرتعالی و مدیران زیرمجموعه شما به دست آمده بود- را محقق کنید، از صمیم قلب به حضرتعالی و همکاران‌تان تبریک گفته و امیدوارم زیر سایه حضرت ولی‌عصر(عج) همواره موفق باشید.

تحقق این مهم و افزایش سود خالص شرکت‌های سیمانی در دو سال اخیر در شرایط شیوع بیماری کوید ۱۹، مشکلات تامین سوخت و برق مورد نیاز کارخانه‌ها، سنگلاخ‌های متعددی در مسیر سودآوری سیتا بوجود آورده است اما تلاش‌های روزافزون شما برای ورود به بورس کالا و فروش از طریق سامانه سیمان‌یاب موجب شده چشم‌انداز پیش‌رو روشن و امیدوارانه باشد.

خداوند پشت و پناه شما و همکاران‌تان.

محمد رضوانی‌فر

پربیننده ترین دستکاری تجارت خارجی به بهانه تنظیم بازار داخلی / بکارگیری مخرب‌ ترین راه برای کنترل قیمت‌ ها اولویت‌های دولت رییسی در حوزه صنعت و تجارت چیست؟ فولاد مبارکه در بین ۵۰ تولیدکننده بزرگ فولاد جهان در سال۲۰۲۰ انبارها پر از لوازم خانگی است عرضه بورسی سنگ آهن، پایان قیمت های دستوری در زنجیره فولاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیمان تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در جهت تحقق شعار سال نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمد حسینی امروز_ جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: هفته گذشته شاهد حضور پر برکت رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان بودیم که مسلماً این سفر باعث رونق اقتصادی و پیشرفت در سطح استان خواهد شد.

وی افزود: این اراده در هیات دولت وجود دارد که با تلاش‌های شبانه روزی و کار جهادی، مشکلات و موانع موجود برای افزایش رفاه مردم عزیز ایران برطرف شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام توان خود را در جهت تامین مسکن برای نیازمندان به کار گرفته است و تاکنون نیز اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

حسینی تصریح کرد: امروزه بسیاری از شرکت‌ها نیازمند نیروی کار می‌باشند که از این رو لازم است اقدامات لازم جهت تامین نیرو و افزایش تولید انجام شود.

وی ادامه داد: در جهت تحقق شعار نیاز است از نیروهای دانش بنیان استفاده کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: مقام معظم رهبری همیشه بر توجه ویژه بر امور و رفاه کارگران عزیز تاکید داشته اند و از این رو ما نیز تمام توان خود را در جهت اجرا نمودن این امر به کار گرفته ایم.

کد خبر 748126

دیگر خبرها

  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم