Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیکنام با اشاره به برنامه های انجمن موسیقی ایران در برگزاری رویدادهای هنری مثل جشنواره جوان و نواحی و کنسرت های آنلاین گفت: گام بعدی ما تولید آثار موسیقیایی با استفاده از نظر کارشناسان امراست.

 

 

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از آلبوم هزاران پیش از ظهر امروز یکم تیر ماه با حضور محمد اللهیاری، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا نوربخش رییس خانه موسیقی، علی نیکنام، رییس انجمن موسیقی،حمد صدری مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مظفر شفیعی خواننده پیشکسوت، پوریا اخواص، حسین علیشاپور، محمد اثنی‌عشری، امیرعباس ستایشگر و عوامل اجرایی این آلبوم در بنیاد رودکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی نیکنام» رییس انجمن موسیقی ایران در این مراسم گفت: آلبوم هزاران سال گذشته تولید و انتشار آن در هیئت امنای انجمن موسیقی ایران در دستور کار قرار گرفت. مدیریت فنی تولید این آلبوم را آقای حسن علیشاپور بر عهده داشتند، بر همین اساس انجمن موسیقی ایران در دستور کار خود قرار داده است که آثار بعدی را با استفاده از نظر کارشناسان امر تولید کند.

 

رییس انجمن موسیقی ایران با اشاره به برگزاری مجموعه کنسرت های آنلاین از سوی این انجمن گفت: یکی از مهمترین کارهایی که در انجمن موسیقی ایران انجام می شود، برگزاری کنسرت های آنلاینی بود که در خرداد امسال برگزار شد. در این کنسرت ها 14 گروه اکران آنلاین داشتند و این کنسرت ها در مرداد و شهریور ماه نیز  از سوی 12 گروه اجرا خواهد شد.

 

علی نیکنام با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی جوان گفت: فراخوان جشنواره موسیقی جوان اعلام شده است و سامانه بابک منتظر ارسال قطعاتی از شرکت کنندگان در این رویداد است. همچنین جشنواره نواحی نیز در دستور کار قرار گرفته و به زودی فراخوان آن اعلام می شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: گام بعدی رونمایی هزاران علی نیکنام انجمن موسیقی ایران علی نیکنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار مهر، گروه موسیقی آوا به خوانندگی برادران سعیدی در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت هفته اصفهان در هنرسرای خورشید و در قالب کنسرت به روی صحنه می‌رود.

در این برنامه که به همت دفتر موسیقی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، امیرمهدی مقدم: عود، سیاوش عابدزاده: تار، امیر محمدرضایی: کمانچه، همایون سبزواری: گیتار بیس، معین طاهری: پیانو، پویان جمشیدی: دف و سازهای کوبه ای، ایمان بهلول: تنبک و سازهای کوبه ای، علیرضا فاتحی: ادوات کوبه ای، آواز برادران سعیدی را همراهی خواهند کرد.
تنظیم قطعات این کنسرت را نیز امیرمهدی مقدم برعهده دارد.

آخرین اثر منتشر شده برادران سعیدی قطعه «بوگو چیطو شد» بود که بر اساس لهجه اصفهانی بود. برادران سعیدی سابقه همکاری با علی رهبری، در پروژه بلبل‌های پارسی را در کارنامه خود دارند.

کد خبر 6090603

دیگر خبرها

  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان