Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پس از کناره‌گیری رضا نظری از ریاست هیأت تیراندازی استان، این هیؤت با سرپرستی سردار جاویدان اداره شد و پس از حدود یک سال بالاخره امروز انتخابات مجمع انتخاباتی ریاست هیأت تیراندازی استان کرمانشاه به ریاست فدراسیون این رشته برگزار شد.

«شورش فرامرزی» رئیس هیأت تیراندازی و «دانش فیلی» مسؤول تربیت بدنی نیروی انتظامی استان دو رقیب این انتخابات بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برگزاری این انتخابات شورش فرامرزی ۱۲ رأی و دانش فیلی ۵ رأی را کسب کردند و شورش فرامرزی از ساختمان هیأت شطرنج وارد هیات تیراندازی استان شد.

شورش فرامرزی در ادامه در تشریح برنامه‌های خود، گفت: تعطیلی سالن شهید کرم طهماسبی یک مشکل بزرگ است و این سالن باید آماده و به‌روز شده و به عنوان یک پایگاه قهرمانی از آن استفاده شود.

فرامرزی ادامه داد: ایجاد لیگ استان یکی دیگر از برنامه‌های مهم هیأت خواهد بود چرا که براساس ارزیابی من هر استانی که دارای لیگ هستند در سطح کشوری و تیم ملی عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند.

وی ادامه داد: وجود تعداد بالای سلاح مجاز در دست مردم خود یک ظرفیت بسیار خوب در استان است و با استفاده از این ظرفیت مسابقات بسیار خوبی در این هیأت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه تیراندازی دانش هیات تیراندازی هیأت تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، با اکثریت آراء پیروز شد، با ادای سوگند در مراسم تحلیف در کاخ کرملین، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری خود را آغاز کرد.

تاریخچه آیین برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری که امروز(سه‌شنبه) در کرملین برگزار شد، به سال ۲۰۰۰ بازمی‌گردد. این سنت در سال ۲۰۲۴ نیز با حضور شماری از مقامات برجسته روسیه، قضات و اعضای پارلمان این کشور ادامه یافت. براساس اعلام دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر به این مراسم دعوت شده‌ بودند.

پوتین که در انتخابات ماه مارس با کسب ۸۷.۲۸ درصد آراء، قاطعانه به پیروزی رسید، دقایقی پیش با ادای سوگند، به طور رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری‌اش را شروع کرد.

کد خبر 6099399

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • نشست مشترک هیأت دولت با استانداران آغاز شد
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس