Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم آموزشی ترم تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه صنعتی شاهرود در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تقویم آموزشی ترم تابستان سال تحصیلی، ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه صنعتی شاهرود در اطلاعیه‌ای اعلام شد.


به اطلاع دانشجویان می‌رساند دانشگاه صنعتی شاهرود ترم تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت غیر حضوری برای دانشجویان این دانشگاه سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویانی که تمایل به اخذ ترم تابستان دارند، می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی golestan.shahroodut.ac.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.


شایان ذکر است انتخاب واحد از ۱۲ تا ۲۵ تیر ماه سال ۱۴۰۰ است و همچنین شروع کلاس‌ها از ۲۶ تیرماه تا چهارم شهریور ماه سال جاری خواهد بود. شروع امتحانات ترم تابستان سال ۱۴۰۰ از ۶ تا ۱۱ شهریور است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی شاهرود وزارت علوم تقویم آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود ترم تابستان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور، بـا توجه به موج حمایت دانشگاهیان امریکایی و اروپایی از مردم مظلوم غزه و اعتراضات گسترده علیه نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی و نیز برنـامه های فرهنگی و اجتماعی درنظر گرفته شـده در دانشـگاهها به همین مناسبت، دانشگاه پیام نور همگام با سایر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، ضـمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه، امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ الی۱۴ کلیۀ کلاـس هـا را تعطیل اعلام می کند.

تا به همین مناسـبت دانشـگاهیان عزیز کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان های اصلی دانشگاهها، حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام دارند.

کد خبر 6090566

دیگر خبرها

  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • پیش بینی دانشگاه کالیفرنیا: گرمای بی سابقه در تابستان
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد