Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان رمضانی ستاره این روزهای استقلال امیدوار است که روند گلزنی‌اش برای استقلال ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرمان رمضانی در لیگ بیستم شرایط بسیار متفاوتی را تجربه کرد. او در نقل و انتقالات تابستانی از سایپا راهی پرسپولیس شد اما روزهای خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت و در نقل و انتقالات زمستانی و در شرایطی که پیشنهادهایی از چند تیم لیگ برتری داشت، تصمیم گرفت تبدیل به جدیدترین یاغی فوتبال ایران شود و راهی استقلال شد تا زیر نظر فرهاد مجیدی به فوتبالش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در دو بازی آخر استقلال برابر صنعت نفت آبادان و شهرخودرو موفق به گلزنی شده صحبت‌هایی انجام داده که در ادامه می خوانید:

*فکر نمی‌کنم غیر از آقا فرهاد کسی چنین ریسکی را روی من می‌کرد اما خواست خدا بود و من راهی استقلال شدم حالا هم با توجه به اینکه به من این فرصت داده شده تمام تلاشم را می‌کنم تا محبت هواداران استقلال و آقا فرهاد را جبران کنم و امیدوارم گلزنی‌هایم ادامه‌‍ دار باشد.

*وقتی از پرسپولیس جدا شدم بازیکن آزاد بودم و از چند تیم پیشنهاد داشتم اما با توجه به اینکه آقای مجیدی روی من نظر مثبت داشت استقلال را انتخاب کردم.

*دلیل اصلی‌ام که این ریسک را پذیرفتم این بود که می‌دانستم اگر خوب کار کنم آقا فرهاد به من فرصت بازی می‌دهد.

*آقای مجیدی از نظر شخصیتی خیلی شبیه آقای دایی است از نظر شخصیتی، اخلاقی و مربیگری و مخصوصا حرکاتشان لب خط نکات مشترک زیادی دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر

شب گذشته و پس از پایان بازی استقلال مقابل تراکتور، هیات مدیره آبی‌ها با برگزاری یک جلسه فوری، حکم بر برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال دادند و شبانه او را برکنار کردند.

علی سامره سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری علیه یک دلال بدنام و مدیر از رده خارج استوری منتشر کرد و نوشت: 

از شنیدن خبر کودتا علیه علی خطیر شوکه شدم، مگر می‌شود مدیرعامل باشگاه به خاطر حمایت از بازیکنان و پرداخت مطالبات آنها آن هم در آستانه حساس‌ترین بازی هفته‌های پایانی لیگ برتر برکنار شود؟ متاسفانه یک دلال بدنام و یک مدیر از رده خارج تصمیمات شخصی خود را به اسم پتروشیمی انجام می‌دهند. هوادار به هوش باشد که شان استقلال را یک مشت آدم دو زاری امتحان پس داده تا چه حد دارند پایین می‌آورند که به خاطر کدورت‌های شخصی و عقده‌ای در حساس‌ترین لحظات مهم لیگ به استقلال ضربه می‌ززند از ترس اینکه مبادا خطیر با استقلال قهرمانی بیاورد و سال بعد ماندگار شود. هیچکس ضربه نمی‌خورد جز استقلال... هلدینگ خلیج فارس باید جلو این اشتباه را بگیرد. آدم‌های کوچکی که این اتفاق تلخ را رقم زدند باید بدانند با این تصمیم برچسب‌های زیادی برای خود خریدند که در آینده می‌بینند و از تصمیم امروزشان پشیمان می‌شوند. هرچند قویا معتقدم تصمیم هلدینگ نبوده و شخصی بود و اینجاست که شان استقلال را نباید پایین می‌آوردند که آوردند.

منبع: آنا

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • استقلالی‌ها پولدار شدند