Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید رضا تاملی روز سه‌شنبه در آیین اهدای هشت سری جهیزیه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها شعبه اردستان به نوعروسان با اشاره به فعالیت ۳۲ خیریه مجوزدار در این شهرستان افزود: ساختار خیریه ها در اردستان بیشتر سنتی، محلی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در شهرستان باید برای حمایت از مجموعه‌های مردم نهاد یک نگاه متفاوتی نسبت به دوره های گذشته داشته باشند، ادامه داد: اعضای شوراهای جدید کمک کنند تا مسائل مردم از طریق واگذاری به خود مردم حل شود و بخش زیادی از ماموریت های شهری را از طریق مشارکت دادن مردم در این تکالیف و وظایف می‌توان بهتر انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان اصفهان، بهشت خیریه‌ها

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان بهشت خیریه ها و یکی از شاخص ترین این خیریه ها، خیریه آبشارعاطفه ها است.

سیدمحسن سجاد با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های فرهنگ مردم ایران پرداختن به امور خیر، نوع دوستی و تکریم افرادی است که به نوعی نیازمند کمک و مساعدت هستند، افزود: استان اصفهان بهشت خیریه ها است و یکی از شاخص‌ترین این خیریه‌ها، خیریه آبشار عاطفه‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خیریه‌ها نهادی مردمی، غیردولتی و غیرسیاسی هستند و اگر گرایش پیدا کردند به جریانات فکری و سیاسی بخشی دیگر از جامعه را از دست خواهند داد، تصریح کرد: پرداختن به امور خیر با پرداختن به امور سیاسی منافات دارد.

فعالیت ۸۳۰ شعبه بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در اصفهان نیز با بیان اینکه این خیریه با بیش از ۲ دهه فعالیت در زمینه کمک به محرومان بزرگترین بنیاد بین المللی با ۸۳۰ شعبه در کلیه نقاط کشور محسوب می‌شود افزود: این خیریه هشت هزار کارکنان دارد که ۹۹ درصد آنان خانم هستند.

شهاره شیروانی با بیان اینکه در کل کشور بیش از ۵۰۰ هزار نفر از مردم نیکوکار همیار آبشار عاطفه ها هستند افزود: در استان اصفهان ۶۰ هزار نفر از مردم به عنوان خیر در جمعیت بنیاد آبشار عاطفه ها حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این خیریه ۸۰ شعبه و نمایندگی در کلیه شهرستان ها و روستاهای استان اصفهان دارد گفت: اصفهان در زمینه کمک به نیازمندان بعد از تهران رتبه دوم و در زمینه اهدای جهیزیه رتبه اول کشور را دارد.

مدیر امور شعب بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها استان اصفهان با بیان اینکه حدود ۲ میلیون بسته معیشتی در کل کشور تهیه و به نیازمندان داده شده است افزود: برای جامندگان از تحصیل ۱۵ هزار تبلت توسط خیران تهیه و در آبان ماه سال گذشته در کنار ۵۰۰ هزار بسته لوازم التحریر در کل کشور به دانش‌آموزان اهدا شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ هزار سری جهیزیه برای نوعروسان در کل کشور از سوی خیریه آبشار عاطفه‌ها تهیه و اهدا شده است.

شیروانی بااشاره به اینکه در استان اصفهان ۵۰۰ کارگاه با اشتغال‌زایی ۲ هزار ۵۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار راه اندازی شده است گفت: راه اندازی این کارگاه ها موجب خارج شدن بسیاری از خانواده ها از تحت پوشش بودن خیریه شده است.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه فرمانداران اردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه فرمانداران کرونا سازمان اوقاف و امور خیریه فرمانداران اردستان خیریه آبشار عاطفه ها بنیاد بین المللی استان اصفهان کل کشور خیریه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان