Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی را به‌ عنوان هشتمین رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به شرح است:

صاحب الفضیله و فقیه گرانمایه، حضرت مستطاب؛ آیت الله حاج سید ابراهیم رئیسی(حفظه الله تعالی)

رئیس جمهوری اسلامی فرهیخته منتخب مردم متدین و بصیر ایران اسلامی در انتخابات حماسی خردادماه 1400

با سلام و تحیت؛ تقارن اعتماد مایه مباهات و معنادار میلیون‌ها انسان شریف و فهیم ایران اسلامی به سید عزیز و جلیل‌القدری از دیار مقدس خراسان رضوی با ایام ولادت باسعادت امام مهربانی‌ها، شمس‌الشموس و انیس‌النفوس، حضرت اباالحـسن علی‌ابن مـوسی‌الـرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) را به فال نیک گرفته، صمیمانه انتخاب شایسته حضرت مستطاب‌عالی به ریاست جمهـوری اسلامی ام‌القـرای جهان اسلام را تبریک عـرض نموده، مزید توفیقات توأم با عزت روز افزون آن‌جـناب را از ذات اقدس احدیت(جلّ و علا) مسألت می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنانکه در استثنائی‌ترین شرایط واقع‌بینانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضـور آگاهـانه و هوشمندانه مردم زمان‌شناس و عامـل به وظیفه، در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی، حماسه ماندگاری خلق و برگ‌زرین ماندگار دیگری بر اوراق سراسر افتخار و کارنامه درخشان پیروز واقعی این آزمون بزرگ «ملت شریف و متدین» افزوده و در تاریخ ثبت شد، امید است به فضـل الهی و توجهات خاصّه حضـرت بقـیه‌الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) زیباترین فصل همبستگی، نشاط و شادابی همگان نیز با تدابیر تحول‌آفرین و اعتمادبخش آن‌جناب به تصویر کشیده شود، که در راستای تحقق این رسالت خطیر، ارادتمندان‌تان در نهاد کهن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حامی و در خدمت آرمان مقدس و اهداف گرانسنگ‌تان خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)