Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@21:59:04 GMT

آزادسازی ۸۸ زندانی غیرعمد در ولادت امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۱۹۷۷

آزادسازی ۸۸ زندانی غیرعمد در ولادت امام رضا (ع)

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی استان تهران از آزادی ۸۸ زندانی به مناسبت میلاد مبارک امام رضا (ع) خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، در ایام دهه کرامت، سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران به همراه مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی استان تهران با حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران ضمن اشاره به اینکه خدمات خادمیاران رضوی روح‌‌افزا و دلگرم‌کننده و مایه شکر الهی است، اظهار کرد: معجزات و برکات حرم قدسی امام رضا موجب تحولاتی در جامعه شده است و  فعالیت‌های خادمیاران رضوی نعمت و بشارتی ارزشمند برای جامعه است.

در ادامه این دیدار، حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی استان تهران ضمن معرفی فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف، گفت: شبکه خادمیاری گنجینه‌ای است که روز به روز با کیفیت درحال گسترش است.

وی به آزادی زندانی مسیحی توسط سفیران امام رضا و مسلمان شدن زندانی از بند رها شده و خانواده‌اش اشاره کرد و گفت: با همکاری سازمان زندان‌های مشهد و همزمان با سالروز ولادت امام رضا، 88 زندانی غیرعمد آزاد شدند و این طرح تا عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت.

 علیرضا جانه، سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌‌های انجام شده در مناطق 22 گانه و 15 شهرستان استان تهران، تصرح کرد: خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی، فعالیت‌ها و اقدامات مختلفی از جمله آزادی زندانیان غیرعمد، نذر و قربانی، برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی، توزیع بسته‌های ارزاق، پخت و توزیع غذا میان خانواده‌های نیازمند و کودکان کار، اجرای اردوهای جهادی و فعالیت‌های پزشکی و درمانی در مناطق روستایی بخشی از خدمات خادمیاران رضوی است.

وی با اشاره به اینکه هدف از این فعالیت‌ها متبرک شدن فضای جامعه به نام اهل‌بیت است، در ادامه گفت: عشق به خدمت در مسیر ولایت و در راه امام رضا، فضایی معنوی در خانواده‌ها ایجاد کرده است و موحب توسعه خدمت در کشور شده است.

چند نکته درباره تربیت فرزند در سیره امام رضا (ع) / چگونگیِ تکریم و نظارت بر فرزند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد رضوی استان تهران فعالیت ها امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت

محمدجعفر امامیان مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاهبا اشاره به آغاز دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت و ادامه آن تا ۳۱ اردیبهشت ماه گفت : برنامه‌های امسال این دهه با شعار اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه امسال میزبان دو کاروان خدام حرم رضوی حامل پرچم متبرک حرم است، عنوان کرد: این کاروان‌ها در ۲۰۰ محفل و همایش در بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، مراکز نظامی، ادارات، زندان‌ها و ... حضور پیدا می‌کنند.

امامیان با اشاره به برگزاری مراسم ولادت حضرت معصومه (ص) و جشن روز دختر در کرمانشاه گفت: علاوه بر این جشن، جشن بزرگ دیگری به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در روز دهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه با بیان اینکه با راه‌اندازی پویش «همه خادم الرضاییم» به دنبال مردمی کردن برنامه‌ها هستیم، افزود: از همه دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های این دهه همکاری کنند تا فضایی شاد و پویا در استان ایجاد شود.

وی عنوان کرد: برپایی سفره‌های اطعام نیازمندان در روز میلاد امام رضا (ع)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در پنج محله به مدت پنج شب، برگزاری ویژه برنامه عصر شعر ملکوت هشتم، برپایی پیاده‌روی خانوادگی، اطعام ۳۰ هزار نفر و ... از دیگر برنامه‌های در حال تدارک برای برگزاری در دهه کرامت در استان است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود