Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکنسین برق جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت تعداد:20نفر دارای کارت پایان خدمت بیمه حقوق قانون کار مهندس برق جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت تعداد:20نفر دارای کارت پایان خدمت مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد برق(کلیه گرایش ها) بیمه حقوق قانون کار تکنسین مکانیک جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت تعداد:20نفر دارای کارت پایان خدمت بیمه حقوق قانون کار مهندس مکانیک جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت تعداد:20نفر دارای کارت پایان خدمت مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد مکانیک(کلیه گرایش ها) بیمه حقوق قانون کار مهندس شیمی جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت تعداد:5نفر دارای کارت پایان خدمت مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد شیمی بیمه حقوق قانون کار از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس تلفن 03538263580 تلفن 03538263582 تلفن 03538263583 تلفن 03538263584 موبایل 09132597940 تلگرام 09132597940 واتساپ 09132597940 پربیننده ترین استخدام مهندس شیمی در صنایع ارکان ساختار برتر آرمان در عسلویه بوشهر استخدام کارشناس منطقه در شرکت پرشیا خودرو در گیلان استخدام سرپرست اجرا در منطقه عسلویه و کنگان در بوشهر استخدام مدیر داخلی آژانس هواپیمایی، مدیر مالی، کارشناس منابع انسانی و اداری استخدام کارمند فنی در یک شرکت در بوشهر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت بیمه حقوق قانون کار آقا نوع همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد

شهردار بندرعباس از به روز شدن حقوق و بیمه کارگران خبرداد و گفت: طبق کار خوبی که انجام شده در شهرداری بندرعباس ابتدا کارگران حقوق و مزایا دریافت می کنند و سپس سایر کارمندان و مدیران حقوق خود را دریافت می کنند. - اخبار استانها -

مهدی نوبانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: خدا را شکر هستیم توانستیم با همکاری و همراهی شورای شهر بندرعباس موفق شدیم مراسم بزرگداشت و گرامیداشتی در شان کارگران عزیز شهرداری برگزار و 2500 از کارگران شامل پاکبانان و همکاران تنظیف شهری و سایر بخش‌های شهرداری در این مراسم حاضر شدند. 

وی افزود: برای هر کارگر در این روز یک میلیون تومان پاداش در نظر گرفتیم که به حساب کارگران واریز می‌شود امیدواریم در زمینه بیمه و حقوق کارگران هم کارهای خوبی صورت پذیرفته و تلاش کردیم که مشکلات به حداقل برسد. 

شهردار بندرعباس گفت: خوشبختانه با تامین منابع توانسته ایم حقوق و بیمه کارگران را به روز کنیم که خود گام مهمی در راستای احقاق حق کارگران بود بیمه برای کارگران بسیار مهم است زیرا در سرنوشت و آینده کارگران بسیار تأثیرگذار است در همین راستا بیمه کارگران شهرداری در موعد مقرر پرداخت می‌شود تا مشکل سنوات و درمانی برای این عزیزان بوجود نیاید.   

وی تصریح کرد: طبق کار خوبی که انجام شده در شهرداری بندرعباس ابتدا کارگران حقوق و مزایا دریافت می کنند و سپس سایر کارمندان و مدیران حقوق خود را دریافت می کنند. 

نوبانی تاکید کرد: برای مجموعه شهرداری ؛کارگران و کارمندان فرقی نمی‌کنند، هر خدمت رفاهی که به عزیزان قراردادی و رسمی داده می‌شود به کارگران عزیز شرکتی نیز داده خواهد شد. 

وی تصریح کرد: اگر امروز فضای سبز شهر تغییر کرده و فضاهای عمومی شهر نظیف است و مردم از آن لذت می‌برند و حالشان خوب است ،حاصل زحمت و همت این عزیزان است. 

شهردار بندرعباس گفت: در ساعاتی از شب که همه ما به استراحت می‌پردازیم کارگران عزیز شهرداری مشغول تنظیف شهر و آماده کردن آن برای حضور روز بعد شهروندان هستند. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود