Web Analytics Made Easy - Statcounter

اول تیرماه ۱۴۰۰ هجری شمسی برابر ۱۱ ذی القعده ۱۴۴۲ هجری قمری سالروز ولادت هشتمین امام شیعیان حضرت رضا(ع) است.

به گزارش ایرنا اجرای این برنامه معنوی با گذر از کوچه پس کوچه‌های قدیمی محله فیروزآباد انجام شد و صحنه‌هایی از عشق شیعیان به امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را آفرید.

مادر سالمندی که روزگار زندگی خود را به پای بزرگ کردن فرزندان معلول سپری کرد و هم اکنون نیز در سن سالمندی در کنار آنها زندگی می‌کند ، دست بر پرچم متبرک حرم رضوی کشید و اشک از دیدگانش جاری شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از مادران مددجوی دیگری نیز عیادت شد که می‌خواستند در این روز زایر حرم رضوی باشند و با دیدن خادمیار رضوی حامل پرچم متبرک حرم آه دوری از معشوق خود کشیدند و صدای گریه آنها با آهنگ «شاه پناهم بده» همراه شد.

عیادت از سه نفر از سیدان معلول میبدی در برنامه  بود و  خادمیار و همراهان آماده رفتن به آخرین قرار خود بودند که با زیلوباف نابینای میبدی غلامرضا صباغی روبرو شدند ، اشک از دیدگانش جاری و از آنها خواست که میزبانشان شود.

وی که هنوز هم بر تار و پود زیلو نقش عشق می‌اندازد ، خوشحالی خود را با متبرک کردن چشمانش به پرچم حرم معشوق  و بوسه زدن بر آن ابراز کرد.

مسوول مرکز مثبت زندگی شماره ۱۰۷۱۳ میبد در حاشیه این بازدید در گفت و گو با ایرنا  تعداد پرونده های زیر پوشش این مرکز را ۴۰۰ فقره از مددجویان اداره بهزیستی شهرستان در محله های فیروزآباد ، محمودآباد ، سعیدی و شهرک امام جعفر صادق (ع) عنوان کرد.

راضیه دهقانی ادامه داد: این مرکز انجام دهنده ۲۲ فعالیت بهزیستی است و بازدید امروز نیز با هدف عیادت از سیدان معلول  انجام گرفت.

مراکز مثبت زندگی دنبال کننده اهداف سازمان بهزیستی در کمک به نیازمندان و معلولان و اقشار آسیب دیده کشور است و بعد از ۲۰ سال به موجب بند چهار ماده ۲۶  قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت که طی آن سازمان بهزیستی صادر کننده  ۱۳ مجوز فعالیت حمایتی است ، راه اندازی شد.

چهار مرکز مثبت زندگی بر اساس جمعیت و محل سکونت مددجویان در چهار محله شهیدیه ، بَشنیغان ، فیروزآباد و ده آباد راه‌اندازی شد و به مددجویان محله و یک تا سه محله‌ هم‌جوار خدمات ارایه می دهد.

سه هزار و ۵۰۰ نفر معلول جسمی حرکتی ،ذهنی ، نابینا، ناشنوا و روانی مزمن تحت پوشش اداره بهزیستی میبد هستند.

مرکز شهرستان ۱۰۶ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها میبد شورای شهر امام رضا محمودآباد مراکز مثبت زندگی فیروزآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میبد شورای شهر امام رضا میبد شورای شهر امام رضا محمودآباد مراکز مثبت زندگی فیروزآباد مثبت زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • گربۀ محله مهم است
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد