Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی تهران گفت: بزرگترین مزرعه استخراج رمزارز در کشور در کارخانه‌ای متروکه در غرب تهران حوالی بزرگراه شهید لشگری کشف شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرتیپ حسین رحیمی گفت: این محل فاقد هرگونه مجوز بوده و پلیس پایتخت طی 48 ساعت گذشته 50 مرحله عملیات مختلف در شهر تهران برای شناسایی این مزرعه‌ها انجام داده که تاکنون چندین نقطه شناسایی شده و این بزرگترین مزرعه استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال یا بیت کویین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تعدادی از دستگاه‌های استخراج نصب شده و تعدادی نیز در حال نصب بوده است.
سردار رحیمی افزود: با توجه به مشکلات برقی که در کشور است و مردم در این رابطه مشکلاتی را تحمل می‌کنند، متاسفانه این سودجویان دست به این کار زدند.
وی گفت: مسئولان اداره برق گفته اند اگر با تمام ظرفیت این مزرعه شروع به فعالیت می‌کرد حدود 4 درصد از برق کشور را مصرف می‌کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: به هر صورت این موضوع در تخصص مسئولان برق کشور است تا اگر به ما بگویند چه جا‌هایی در حال استخراج هستند، پلیس سریعا وارد عمل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استخراج رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان؛گردهمایی کارشناسان،کشاورزان و مدیران جهاد کشاورزی لرستان در گرامیداشت روز مزرعه دانه های روغنی در روستای الماس آباد سلسله برگزار شد .
 روز مزرعه آسان ترین روش برای انتقال دانش فنی و تجربه کشاورزان پیشرو است .
امسال در شهرستان سلسله یک هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی به کشت کلزا اختص اص یافته که 25 درصد کل سطح زیر کشت دانه های روغنی استان است .
۶ هزار هکتار دانه روغتی در استان  کشت شده ۳ هزار و ۵۰۰ کلزا کشت شده است.میانگین برداشت کلزا در استان و کشور سه تا سه و نیم تن است. 
 کارشناسان جهاد کشاورزی لرستان یش بینی می‌کنند امسال ۸ هرار تن انواع  دانه‌های روغنی در استان برداشت شود که هزار تن بیشتر از سال گذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • ۱۳ مزرعه غیر فعال تولید مرغ مادر آرین احیا می‌شود
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!