Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: پویش نذر فرهنگی از طرف ستاد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، و هنرمندانی که با این سازمان همکاری دارند ارائه شده است.

ملازینلی با اشاره به اینکه نذورات فرهنگی و خیرات و مبرات در سطح جامعه در شهر میراث جهانی یزد دیرپا و سابقه دار است، گفت: مردم این شهر از زمان‌های خیلی قدیم هر یک به نسبت مسئولیت اجتماعی و خیرمندی که داشتند، فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی زیادی را انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: نگاه جدیدی از سوی هنرمندان به این سنت دیرینه شده، که سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و ستاد آموزش شهروندی از این پویش نذر فرهنگی حمایت کرده است.

ملازینلی ادامه داد: می‌توان با یک نیت خوب الهی و هم با ارائه یک مسئولیت اجتماعی خوب در حوزه‌های مختلف مانند محیط زیست، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی گام‌های مهمی در این جهت برداشت.

او گفت: قرار است که از طرف شهروندان یک نگاه ویژه و جدید به مجموعه نذروات فرهنگی شود که بیانگر این است که همدیگر را فراموش نکنیم و هر یک به قدر وسع و توانایی خود در ارتقاء سطح فرهنگ، آموزش و سطح دستگیری یکدیگر کمک کنیم.

ملازینلی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند از نذورات فرهنگی خود عکس و فیلم بگیرند و به صفحه YazdFarhang@ بفرستند.

مراسم رونمایی از پویش نذر فرهنگی که در صحن شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد هر یک از حضار، نذر فرهنگی خود را که شامل اهدای کتاب، خرید کفش و لباس برا دانش آموزان نیازمند، جدا سازی زباله های‌تر و خشک برای بهبود محیط زیست و... را بیان کردند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسئولیت های اجتماعی نذر فرهنگی پویش نذر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد