Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: راهبرد رئیس جمهور منتخب در نشست خبری روز گذشته کوتاه صحبت کردن بود

 

 

 

حسن عابدینی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص محورهای مهم موضوعات سیاست خارجی در نشست روز گذشته سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ملت ایران گفت:راهبرد رئیس جمهور منتخب در نشست خبری روز گذشته کوتاه صحبت کردن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله کانونی صحبت‌های دیروز کلمه"خیر" بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

وی افزود:خیر نماد سیاست کلان جمهوری اسلامی است که مدت‌های مدید مغفول مانده بوداین "خیر" مبنای عقلانیت سیاسی دارد در عین حال مصلحت و حکت هم در آن نهفته بود." خیر" صرفا یک واژه نیست بلکه نماد سیاست خارجی ایران به عنوان سند بالا دستی در حمایت از محرومان و مقابله با سلطه جوئی است.


عابدینی با اشاره به بازتاب این وازه در نشست خبری دیروز گفت:هیچ رسانه‌ای در جهان وجود نداشت که خبری از نشست مطبوعاتی روز گذشته منتشر کرده باشد و به کلمه " خیر" اشاره‌ای نکرده باشد.قطعا در روز‌های آینده شاهد نقش این" خیر" در تحلیل‌های سیاسی رسانه‌ها خواهیم بود.

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه:گفتگو و مذاکره با آمریکا مانند شطرنج با گوریل است،گفت:اساسا گوریل به دلیل استفاده از قوه زور در هر زمان ممکن است زیر میزشطرنج بزند.کمااینکه آمریکا نیز زیرمیز برجام، نفتا و یونسکو زد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی در پایان تصریح کرد:در قانون اساسی ما تقویت روابط با کشور‌های اسلامی مد نظراست.هرچند سعودی‌ها طی ۱۰ سال اخیر سیاست مخربی در منطقه داشتند.اماوحدت بین کشور‌های اسلامی زمینه ساز برقراری ثبات، امنیت و آرامش در منطقه است به گونه‌ای که نیاز به نیرو‌های فرامنطقه‌ای نباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عابدینی نشست خبری رئیسی مذاکره با آمریکا روز گذشته نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد