Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا به کرونا در استان های همجوار و شهرستان های جنوبی فارس، بیمارستان ها و مراکز درمانی استان به حالت آماده باش در آمدند.

به گزارش برنا؛ دکتر مهرزاد لطفی ظهر سه شنبه در سیصد و چهل و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، با اشاره به افزایش موارد مثبت کووید ۱۹ در فارس و استان‌های همجوار، از برقراری وضعیت آماده باش در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با توجه به افزایش موارد بستری در بیمارستان‌های استان و احتمال بازگشت به وضعیت بحران، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان باید آمادگی پذیرش و مواجهه با افزایش موارد بستری در بخش کووید ۱۹ را داشته باشند.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی، بهترین راه جلوگیری از انتشار کرونا ویروس و یاری مدافعان سلامت، تعهد عمومی به رعایت اصول بهداشتی و خود مراقبتی است، از مردم خواست تا استفاده مداوم از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران و شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها را جدی بگیرند.

دکتر لطفی با اشاره به اینکه تزریق واکسن با هدف ایمن سازی و در راستای تأمین سلامت مردم انجام می‌شود، تاکید کرد: نه تنها افرادی که واکسن دریافت نکرده اند، بلکه افرادی که تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ برای آنان انجام شده نیز باید اصول بهداشتی را به صورت جدی رعایت کنند.

رئیس دانشگاه ضمن پیگیری آمار نمونه‌های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی، بررسی نمودارهای مربوط به تزریق واکسن کووید ۱۹ در استان و کشور، همچنین پایش عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در فارس پرداخت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آماده باش مراکز درمانی ویروس سلامت واکسیناسیون مرگ خدمت رسانی کرونا کرونا در فارس کرونا در استانها افزایش موارد مراکز درمانی بیمارستان ها کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • صعود فرهنگیان ۸ استان جنوبی کشور به کوه بل اقلید
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت