Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته تیم ملی فوتبال روسیه در آخرین بازی خود در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا میهمان دانمارک بود و در پایان متحمل شکست سنگین ۴ بر یک شد.

روسیه با این شکست در رده آخر گروه دوم قرار گرفت و از صعود به مرحله حذفی یورو ناکام ماند.

با این حال استانیسلاو چرچسوف، سرمربی ناموفق روسیه تاکنون استعفا نکرده  است و قصد ندارد چنین کاری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قصد دارد تا پایان زمان قرارداد خود با روسیه که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعتبار دارد، در این تیم بماند.

سایت اسپورت اکسپرس مدعی شده این سرمربی ۵۷ ساله از بازیکنان تیم ملی روسیه خداحافظی کرده و گفته انتظار دارد آن‌ها را در ماه سپتامبر برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ببیند.

بیشتر بخوانید 

دانمارک ۴ - روسیه یک/ تحقیر تزار‌ها در جهنم کپنهاگ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یورو ۲۰۲۰ جام ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟

باشگاه لیورپول بنا به دلیل خاصی قید استخدام سرمربی اسپورتینگ را زد و سراغ سرمربی هلندی فاینورد رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول که در تلاش است تا پیش از پایان فصل جاری انتخاب سرمربی جدید خود را به سرانجام برساند، سرمربی فعلی فاینورد را به عنوان جانشین یورگن کلوپ که پس از 9 سال در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد، انتخاب کرده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این خصوص خبر داد؛ آرنه اشلوت سرمربی بعدی لیورپول و جانشین یورگن کلوپ در پایان فصل جاری خواهد بود. باشگاه لیورپول برسر رقم غرامت فسخ قرارداد این مربی هلندی با باشگاه فاینورد به توافق رسید.

طبق ادعای رومانو؛ باشگاه لیورپول رقمی بین 13 میلیون تا 15 میلیون یورو به عنوان رقم غرامت فسخ قرارداد به باشگاه فاینورد پرداخت خواهد کرد و همین باعث می‌شود تا اشلوت 45 ساله تبدیل به گرانقیمت‌ترین مربی تاریخ این باشگاه انگلیسی شود. انتظار می‌رود امروز یا فردا طرفین قرارداد را امضا کنند.

پیش از این شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» مدعی شده بود که روبن آموریم سرمربی فعلی اسپورتینگ لیسبون با باشگاه لیورپول برای عقد قراردادی سه ساله به توافق رسیده و این مربی پرتغالی در پایان فصل جاری جانشین کلوپ خواهد شد. اما چه شد که لیورپول از استخدام آموریم صرف‌نظر کرد و سراغ اشلوت رفت؟

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

رسانه‌های پرتغالی در این باره گزارش دادند؛ آموریم 39 ساله از لیورپول درخواست 10 میلیون پوند به عنوان پاداش امضای قرارداد و درخواست دستمزد خالص سالیانه 10 میلیون پوندی کرده بود که لیورپول حاضر نشد برای قرارداد سه ساله‌ای که طرفین در آستانه توافقش بودند، در مجموع 40 میلیون پوند بپردازد، به همین دلیل قید استخدام او را زد و سراغ آرنه اشلوت رفت.

اشلوت که بین سال‌های 2019 تا 2020 هدایت AZ آلکمار هلند را بر عهده داشت، در سال 2021 سرمربی فاینورد شد - تیمی که علیرضا جهانبخش را در ترکیبش دارد - و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی در اردویژه هلند رساند و چند روز پیش هم فاتح رقابت‌های جام حذفی هلند شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند