Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره آسمان هشتم در میناب در این آیین گفت: جشنواره آسمان هشتم به همت اهالی روستای کردر به ویژه جوانان برای پانزدهمین سال پیاپی در سه بخش فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار شده است.
ابراهیم ذاکری با اشاره به اینکه پنج رشته از۱۱ رشته بخش فرهنگی هنری پانزدهمین جشنواره آسمان هشتم به صورت کشوری برگزار می شود، افزود: کتابخوانی رضوی، فیلم کوتاه رضوی، تئاتر رضوی، سرود رضوی و صنایع دستی رضوی ازجمله این رشته هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکم مرداد ماه سال جاری را آغاز ثبت نام و ارسال آثار اعلام کرد و گفت: علاقه مندان تا اول مهر ماه می توانند آثار خود را در سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.
مدیرکانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی ادامه داد: کار داوری آثار نیز از یکم مهر تا اول آبان ادامه پیدا می کند و دوم آبان ماه سال جاری نیز آیین اختتامیه جشنواره در حسینیه امام رضا(ع) روستای کردر رضوی برگزار می شود.
 مجتبی میرزایی نسب، مدیرکل دفتر فرهنگی ستاد فرهنگی هنری مساجد ایران(فهما) نیز در آیین رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم که به صورت ویدئوکنفرانس در روستای کردر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد باسعادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: تلاش و همت ۱۴ ساله اهالی روستای کردر رضوی باعث شد تا امسال این رخداد مهم در تراز ملی برگزار شود.
وی تبیین فرهنگ رضوی را از اهداف جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی آسمان هشتم معرفی کرد و افزود: امسال تعداد رشته های این جشنواره به پنج رشته فرهنگی هنری تقلیل یافت اما به کیفیت کار توجه ویژه ای شده است.
این مسوول با بیان اینکه فراخوان جشنواره پانزدهم در سطح کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور اعلام خواهد شد، عنوان کرد: اعضای کانون های مساجد کشور برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را در بستر سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.
میرزایی نسب در ادامه به سلبقه میزبانی درخشان سه سال پیاپی اهالی روستای کردر رضوی از اعضای گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اشاره کرد و گفت: اگر کسی به دنبال آن است که بداند در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد چه می گذرد در مرحله اول باید سفری به روستای کردر رضوی داشته باشد تا از نزدیک با فعالیت های این کانون به ویژه جشنواره آسمان هشتم آشنا شود.
 رضا برزگر، معاون دفتر فرهنگی اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نیز با تبریک ولادت علی بن موسی الرضا(ع) از اهتمام اهالی روستای کردررضوی به ویژه جوانان عضو کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) در برگزاری ۱۵ دوره جشنواره آسمان هشتم، گفت: باعث افتخار است که چنین جشنواره مهمی با عشق و شور و انگیزه در روستایی محروم و دورافتاده در کنار آب های خلیج فارس در حال برگزاری است.
وی افزود: مجموعه دفتر فرهنگی اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در برگزاری هرچه بهتر این رویداد تاثیرگذار ملی در کنار اهالی باصفای کردر رضوی خواهد بود.
معاون دفتر فرهنگی اجتماعی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرد که برگزاری جشنواره پانزدهم در ۳۱ استان کشور نتایج ارزشمندی را به دنبال داشته باشد.
 مجید سلحشور، فرماندار شهرستان میناب نیز با اشاره با ارادت ویژه مردمان جنوب به ویژه هرمزگانی ها به ساحت خاندان نبی مکرم اسلام، گفت: استمرار ۱۵ ساله جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم در روستای کردر رضوی گواه این مدعاست.
اهالی روستای کردر با محوریت کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(ع) از ۱۵ سال پیش در دهه کرامت و به منظور احیا و نشر فرهنگ رضوی اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری و ورزشی آسمان هشتم کردند.

برچسب‌ها میناب امام رضا هرمزگان جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: میناب امام رضا هرمزگان میناب امام رضا هرمزگان جشنواره هنری و ورزشی آسمان هشتم جشنواره آسمان هشتم روستای کردر رضوی جشنواره فرهنگی فرهنگی هنری دفتر فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی

تفاهم‌نامه همکاری سازمان امور دانشجویان و دانشگاه شیراز برای برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در خردادماه ۱۴۰۳، طی مراسمی به امضای دکتر هاشم داداش‌پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و دکتر محمد مؤذنی، رئیس دانشگاه شیراز رسید.

همچنین در ادامه‌ی این مراسم، باحضور جمعی از دانشجویان غیرایرانی و مدیران دانشگاه شیراز در سالن آمفی تئاتر پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز، از پوستر برگزاری «آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی» در سال جاری رونمایی شد.

براساس تفاهم‌نامه منعقدشده، دانشگاه شیراز در خردادماه ۱۴۰۳، میزبان برگزاری مراسم نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی است که با حضور بیش‌از ۴۰۰ نفر از دانش‌آموختگان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رونمایی از نخستین ماهنامه ملل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز

گفتنی است، در ادامه‌ی این مراسم، دانشجویان غیرایرانی دانشگاه شیراز در نشست صمیمانه‌ای با معاون وزیرعلوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و مسؤولان دانشگاه شیراز به گفتگو و تبادل‌نظر پرداختند و مهم‌ترین دغدغه‌ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از نخستین شماره «ماهنامه ملل» که ازسوی دانشجویان غیرایرانی برای معرفی هرچه بیش‌تر و شایسته‌تر فرهنگ‌ها، آداب و رسوم، ظرفیت‌ها و جاذبه‌های کشور‌های مختلف تهیه می‌شود، رونمایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم