Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید، بیرق حرم مطهر رضوی وارد شهرهای قروه و سریش‌آباد و روستای گلالی شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مرتضی ملاولی دبیر کانون‌های خدمت رضوی کردستان در این آیین استقبال اظهار کرد: دیدار با شورای تامین امنیت شهرستان قروه، غبارروبی مزار شهداء، حضور در روستای گلالی و دیدار با خانواده شهید نامور از شهدای مرزبان از برنامه‌هایی بود که با حضور کاروان زیر سایه خورشید انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی افزود: حضور در زندان، دیدار با مدافعان سلامت، سرکشی از مددجویان محروم کمیته امداد و بهزیستی شهر قروه و نیز دیدار با امام جمعه و مسئولان، غبارروبی مزار شهداء، حضور در کارگاه مصنوعات سنگی، زورخانه و جشن ولادت امام رضا علیه‌السلام در سریش‌آباد از جمله دیگر برنامه‌های این سفر بود.

 

گفتنی است، در روزهای آینده، مردم  شهرهای کامیاران و سنندج میزبان بیرق مطهر رضوی خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان قروه استان کردستان کاروان زیر سایه خورشید بیرق امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران تایباد روز دوشنبه در حاشیه این مراسم عقد گفت: این اقدام با هدف فرهنگ سازی ازدواج آسان انجام شد، تا جوانان به دور از صرف هزینه های اضافی و تجمل به فکر سنت ازدواج باشند.

فاطمه رضایی افزود: با گسترش روحیه ساده زیستی، همکاری و توجه مسوولان شاهد آغاز زندگی مشترک بسیاری از جوانان و کاهش معضلات اخلاقی در جامعه خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز این حرکت نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا شادی هم کرد، بدون این که مرتکب گناهی شد.

در این مراسم، خطبه عقد «ابوالفضل حسینی» و «ساجده صادقی» از سوی مهدی حسن زاده نامقی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی قرائت شد.

شهرستان تایباد ۱۲۶ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • بیرق دهه کرامت بر سر در خانه‌ها نصب شود
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)
  • مشهدالرضا؛ سوگوار و عزادار شهادت صادق آل عبا (ع)‌
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • مشهد الرضا سوگوار و عزادار سالروز شهادت صادق آل عبا (ع)
  • ابری آسمان و گریه بی‌امان، مشهدالرضا در سوگ صادق آل محمد (ص)