Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از یزد ، چهاردهمین جشن بزرگ زیرسایه خورشید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضورخدام آستان قدس رضوی با ظرفیت محدودی در  در فضای باز آستان مقدس امامزاده سید محمد جعفر(ع) یزد برگزارشد.

در این مراسم که دلیل بیماری کرونا ، با رعایت رعایت دستورالعمل های بهداشتی همراه بود برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی از سوی خدام آستان قدس رضوی در فضای باشکوه و معنوی برگزار شد و برای چهاردهمین سال متوالی پرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد به اهتزار در آمد

هرساله این جشن با اجتماع عظیم مردم برگزارمی شد ولی طی یک سال گذشته با توجه شیوع بیماری کرونا در کشورو به منظورحفظ سلامت مردم چهاردهمین جشن برزگ زیرسایه خورشید با تعداد 1000نفر از مردم استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد و این جشن و به صورت مستقیم از شبکه تابان یزد پخش شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرا ی170برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی درجشنواره چهاردهم

مسئول کانون جوانان رضوی یزد در این مراسم اظها رداشت : جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید امسال وارد 14سالگی خود شده و در چهاردهمین جشنواره 170برنامه با حضور 12خدام آستان قدس رضوی طی 8 روز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان برگزار می شود که 70برنامه در شهر یزد و مابقی برنامه ها در شهرستانها با افراد محدود برگزارمی شود و این جشن  به طورهمزمان با سراسر کشوردر شهرها و برخی روستاهای استان برگزارمی شود.

حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد گفت :هرساله این جشن با ظرفیتی بالغ بر 30 الی 40هزار نفر برگزارمی شد و به نوعی یکی ازبزرگترین جشن های مذهبی استان بود که با توجه به بیماری کرونا این جشن همانند سال گذشته ، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ظرفیت محدود در فضای باز آستان  امامزاده سید جعفر یزد برگزار شد.

وی خاطر نشان ساخت: انعکاس این جشنواره باعث پراکندگی معنویت در استان و سطح شهر یزد می شود و با توجه به اهمیتی که مسائل معنوی برای مردم استان دارد امسال نیاز به برگزاری با شکوه این جشن و حضور بیشترمردم وجود داشت و امید است با ریشه کن شدن بیماری کرونا سال اینده میزبان جمعیت بیشتری از مردم دارالعباده باشیم .

اهتزازپرچم آستان قدس رضوی در صحن دارالعباده یزد، قرائت صلوات خاصه ، نقاره زنی خدام آستان قدس رضوی ، خاطره گویی، اجرای تواشیح و مولودی خوانی و سخنرانی از سوی تعدادی از کارشناسان مذهبی ازمهمترین برنامه هایی بود که درچهاردهمین جشن بزرگ زیر سایه خورشید استان برگزارشد.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دهه کرامت زیرسایه خورشید خدام رضوی رعایت دستورالعمل های بهداشتی آستان قدس رضوی چهاردهمین جشن بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پکن؛ چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پکن با حضور فیلم از ۱۱۸ کشور در پایتخت چین برگزارشد این جشنواره در مجموع ۴۲۷۳ فیلم را دریافت کرد که ۸۷ درصد آن مربوط به کشور‌های خارجی بود.
یک کارشناس و تحلیل‌گر شرق آسیا می‌گوید ما مشتاقانه منتظر همکاری با فیلم‌سازانی در سراسر جهان هستیم تا آینده بهتری برای سینما ایجاد کنیم، فیلم‌های چینی دارای ژانر‌ها و مضامین مختلف هستند.
همزمان با برگزاری این جشنواره آقای محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با مائویو رئیس سازمان سینمایی چین دیدار و درباره موضوعات مختلف همکاری سینمایی بین دو کشور، تولید فیلم و سریال، مشارکت حداکثری در جشنواره‌ها و رویداد‌های سینمایی، اکران فیلم در دو کشور، تبادل استاد و دانشجو و هیأت‌های سینمایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مائویو رئیس سازمان سینمایی چین هم در این دیدار به ظرفیت دو کشور در زمینه تهیه و ساخت فیلم‌های سینمایی و تفاهم نامه‌هایی که وجود دارد اشاره کرد و گفت فیلم سازان دو کشور می‌توانند پیش از گذشته در تهیه و ساخت فیلم‌هایی با موضوعات مورد علاقه پکن و تهران تعامل و همکاری خود را گسترش دهند.
رئیس سازمان سینمایی چین گفت فیلم‌های ایرانی همیشه از سوی مخاطبان چینی مورد توجه قرار گرفته است، کارگردانان و فیلم سازان چینی و ایرانی همواره در جشنواره‌های دو کشور حضوری فعال دارند و باید با یک برنامه مدون در زمینه ساخت فیلم فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


۱- مونیکا جانگ - کارشناس و تحلیل گر امور سینمایی وفرهنگی
۲- محسن بختیار - سفیر جمهوری اسلامی ایران
۳- مائویو - رئیس سازمان سینمایی چین

دیگر خبرها

  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن