Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:38:55 GMT

برنامه شورای شهر جدید تهران برای بازاریان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۳۳۲۱

برنامه شورای شهر جدید تهران برای بازاریان

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، امروز هم‌زمان با روز ملی اصناف، جشن میلاد حضرت ثامن‌الحجج (ع)، طبق رسم هر ساله در سبزه‌میدانِ بازار بزرگ تهران در منطقه ۱۲ پایتخت برگزار شد که این مراسم، امسال با حضور محمداسماعیل کوثری، منتخب مردم تهران در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، تنی چند از اعضای منتخب شورای اسلامی شهر تهران در انتخابات ۱۴۰۰، از جمله، ناصر امانی، مهدی اقراریان، مهدی پیرهادی، سیدجعفر تشکری هاشمی و جعفر بندی شیبانی، برخی مدیران شهری در شهرداری منطقه 12، نمایندگان هیأت امنای بازار تهران، سازمان بسیج شهرداری تهران، سرکلانتری هفتم، پلیس امنیت و تعدادی از شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر امانی از اعضای جدید شورای شهرضمن تبریک میلاد امام هشتم (ع) و روز ملی اصناف، بازار بزرگ تهران را مرکز اصناف کشور تهران خواند و گفت: بازار پدیده تاریخی و ارزشمند به‌ویژه در تاریخ انقلاب به شمار می‌رود که در سخت‌ترین شرایط دوران طاغوت از مبارزه و همراهی حضرت امام (ره) دست نکشیدند و اولین فریادها در حمایت از بنیانگذار انقلاب از بازار تهران شنیده شد.

وی از مردم به دلیل اعتماد و انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره جدید تشکر و قدردانی کرد و افزود: در دوران تبلیغات انتخاباتی از ما خواستید ارتباط خوبی با بازاریان و اصناف داشته باشیم؛ به همین دلیل کمیته‌ای با همین موضوع زیرمجموعه یکی از کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر تهران تشکیل خواهد شد که این ارتباط مستقیم به طور منظم و مستمر تحقق یابد و به شما قول می‌دهیم پس از این هیچ تصمیم و مصوبه‌ای در حوزه اصناف، بدون کسب نظر نمایندگان بازار و اصناف در شورای شهر گرفته نشود.

در ادامه مهدی اقراریان نیز طی سخنانی ضمن تأیید و تأکید بر گفته‌های عضو هم‌دوره‌ای خود در شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: امروز مردم در برابر مسؤولان دستگاه‌ها و سازمان‌ها احساس بی‌پناهی می‌کنند و یکی از مهم‌ترین مشکلات آنان این است که برای دسترسی به آنها با چالش روبه‌رو هستند؛ به همین دلیل ضروری است اعضا با حضور میدانی میان مردم، برای افزایش سهولت ارتباط مستقیم با شهروندان تلاش کنند.

در حاشیه این برنامه، تشکری در پاسخ به این سؤال که شورای شهر در دوره جدید برای بافت تاریخی تهران که بیشتر در منطقه 12 به عنوان قلب تهران متمرکز شده و لزوم احیای آن به عنوان یکی از منابع توسعه پایدار چه برنامه‌هایی دارد، گفت: چنانچه گفتید تاریخ و تمدن پایتخت عمدتاً در محدوده این منطقه متمرکز شده و حتماً باید این تاریخ، تمدن و یادگار نسل‌های پیشین را نه‌تنها برای نسل حاضر که برای نسل‌های آینده حفظ کنیم. 

وی با تأکید بر اینکه طبیعتاً حفظ بافت تاریخی نمی‌تواند بدون حفظ حقوق مالکانه افراد صورت گیرد، ادامه داد: به‌طور قطع این موضوع را مد نظر قرار خواهیم داد و شورای شهر با رعایت توأمان حقوق مالکانه افراد و حفظ ارزش‌های تاریخی منطقه، تصمیمات خود را خواهد گرفت که امیدواریم هم منافع حقوق عمومی و هم خصوصی در این تصمیمات تأمین شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهر تهران تهران ناصر امانی عضو شورای ششم شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: ممیزی در حفظ و توسعه فضای سبز با اولویت احداث و تجهیز پارک‌های محله‌ای، حاشیه معابر و جلوگیری از دست‌درازی به کاربری باغات از برنامه‌های موثر شورای دوره ششم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، جواد چپردار امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با همراهی مدیر منطقه سه کرج در بازدید میدانی از پارک‌ها و فضای سبز عمومی در جریان روند احداث، حفظ، نگهداری و توسعه پارک‌های این منطقه قرار گرفت و اظهار کرد: با وجود سرانه فضای سبز نسبتاً مطلوب در این منطقه، حفظ و توسعه سبزینگی شهر و جلوگیری از دست درازی به فضای سبز عمومی و باغات اولویت تکالیف شورا و مدیریت شهری است.

وی افزود: تراکم جمعیتی کلان‌شهر کرج و ظرفیت ساخت‌وساز و اسکان بخشی از جمعیت انسانی در منطقه سه ما را مکلف و مجاب به حفظ و توسعه فضای سبز می‌کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در یکی از جلسات علنی شورای شهر به شهردار در ایجاد محدودیت دسترسی مردم به فضای سبز عمومی و گلایه‌مندی شهروندان منطقه تذکر داده‌ام، در این راستا و با بازدید از موارد مطرح شده با حضور مدیر و عوامل شهرداری منطقه سه از نزدیک با شهروندان فاز سوم دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام شد.

چپردار عنوان کرد: این شورا به موازات تأمین فضای سبز عمومی و حفظ کاربری باغات در بستر تعاملات فرهنگی، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحکیم مبانی خانواده به ویژه نسل جوان با ترویج الگوی دینی و اسلامی نیز تکالیفی دارد که پرداختن به تأمین دوسویه این اولویت نیاز به هوشمندی شورای شهر و مدیریت شهری داریم.

کد خبر 749687

دیگر خبرها

  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • دوچرخه‌هایی که در تهران محو شده‌اند
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد