Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد الهیاری فعالیت‌های حمایتی دفتر موسیقی را تشریح کرد و گفت: دفتر موسیقی تا گشایش برنامه ها در سالن ها از تولیدکنندگان آلبوم های جدی و همچنین از ناشران و نوازندگان جوان حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از آلبوم هزاران پیش از ظهر امروز یکم تیر ماه با حضور محمد اللهیاری، مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمیدرضا نوربخش رییس خانه موسیقی، علی نیکنام، رییس انجمن موسیقی،حمد صدری مشاور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مظفر شفیعی خواننده پیشکسوت، پوریا اخواص، حسین علیشاپور، محمد اثنی‌عشری، امیرعباس ستایشگر و عوامل اجرایی این آلبوم در بنیاد رودکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم «محمد اللهیاری» مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم با اشاره به جایگاه فرهنگ به عنوان یک اصل زیربنایی در اقتصاد کشور گفت: در جامعه ای زندگی می کنیم که فرهنگ مظلوم واقع شده است. امیدواریم سیستم فرهنگی در دولت جدیدی که روی کار می آید برنامه های جدیدی را برای فرهنگ دارد باعث رونق اقتصادی و رونق کسب و کارهای هنری شود .

 

مدیر کل دفتر موسیقی اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته در انجمن موسیقی تلاش شد متناسب با ایام کرونا برنامه هایی  اجرا شود، یکی از این برنامه ها شروع اجراهای آنلاین بود که هرچه جلوتر آمدیم با افزایش کیفیت ضبط مواجه شدیم تا مردم بتوانند اجراهای خوبی را ببیند و این ادامه دارد.

وی اظهار کرد:  اجراهای آنلاین دو هدف دارد که یکی باعث نشاط  در گروه های هنری شود و دوم اینکه مردم از موسیقی فاخر جدا نشوند. علاوه بر حمایت از اجراهای آنلاین انشاءالله تا گشایش برنامه ها در سالن ها از تولیدکنندگان آلبوم های جدی همچنین از ناشران حمایت می کنیم و یک طرح حمایتی نیز از نوازندگان جوان داریم.

محمد الهیاری افزود:  امیدوارم دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بتواند از اثار تولیدی همانند آلبوم هزاران حمایت بیشتری بکند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: محمد الهیاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر موسیقی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت اجرای پایلوت غنی‌سازی آرد با ویتامین «دی» را از برنامه‌های وزارت بهداشت در سال جاری خواند.

دکتر احمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تولید نان کامل جزو اولویت‌های وزارت بهداشت است، اظهار کرد: براساس تصمیم‌های اتخاذه شده در  نظر داشتیم تا پایان سال ۱۴۰۲ در حیطه فعالیت دانشگاه‌های علوم پزشکی، هر مرکز آموزشی حداقل یک کارخانه تولید آرد کامل داشته باشد. در سال جاری هم تاکید بر آن است که تعداد کارخانه‌های تولید آرد کامل برای هر دانشگاه علوم‌پزشکی به سه مورد برسد.  

وی درباره اهداف وزارت بهداشت از تولید نان کامل در کشور گفت: هدف وزارت بهداشت از فرآیند نان کامل،  سبوس‌گیری اندک از آرد است. پیشنهاد دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت در ارتباط با سبوس‌گیری این است که ۲ تا ۶ درصد سبوس‌گیری از آرد انجام شود. در چنین شرایطی، فلزات سنگین و آلودگی‌ها گرفته می‌شود اما هدف وزارت بهداشت برای تامین نان سالم با آرد کامل را برآورده می‌کند.

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت درباره وضعیت ویتامین گروه B در کشور و وضعیت این ویتامین با تولید آرد کامل، گفت: از منظر کمبود ویتامین گروه B با مشکل مواجه نیستیم و کمبودی در زمینه این ویتامین وجود ندارد.  هدف از اجرای برنامه نان کامل، تامین فیبر و منیزیوم است.

اسیماعیل‌زاده درباره برنامه‌های دفتر بهبود تغذیه برای بازنگری برنامه غنی‌سازی آرد نیز به ایسنا گفت: سال جاری، درنظر داریم برنامه غنی‌سازی آرد با آهن و اسید فولیک را که مدت‌هاست اجرا می‌شود، بازنگری کنیم. همچنین اجرای پایلوت غنی‌سازی آرد با ویتامین دی از دیگر برنامه‌های وزارت بهداشت در سال جاری به حساب می‌آید.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ کدام است/ از توجه به هویت ملی و سبک زندگی ایرانیان تا آرزو‌های جوانان
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است