Web Analytics Made Easy - Statcounter

پائو تورس معتقد است که اسپانیا در مسیر درستی برای کسب نتیجه قرار دارد.

پائو تورس، مدافع ویارئال و تیم ملی اسپانیا در مصاحبه با وب سایت گل در مورد شرایط تیم ملی اسپانیا در یورو، لوئیز انریکه، سرخیو راموس و آینده اش صحبت کرد. به گزارش طرفداری، پائو تورس در این مصاحبه گفت:

تنها فردی که در این مسابقات به ما گل زده، روبرت لواندوفسکی، یکی از بهترین های اروپا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با لاپورته ما در دو بازی قبلی آن گلی نخورده بودیم و می خواهیم به روند کلین شیت های مان برگردیم. آیمریک لاپورته همانند بقیه کاملاً شایستگی این که نماینده این کشور باشد را دارد و من این موضوع را ضمانت می کنم. من کاملاً به هم تیمی های ام اعتماد دارم.

لوئیز انریکه؟

لوئیز انریکه از روز اول رهبر این تیم بوده است. تیم فوتبالی را بازی می کند که او می خواهد. فکر می کنم که انریکه به عملکرد و تلاش ما در زمین افتخار می کند و ما به همین شکل ادامه خواهیم داد. ما به خودمان باور داریم و می دانیم که این راه درستی برای کسب نتایج است. حتی مربی نیز همانند همه ما اشتیاق زیادی برای پیش رفتن دارد و از ابتدا خوش بین بوده است. شک و تردید نسبت به لوئیز انریکه؟ نه، نه، نه، هرگز!

دعوت نشدن سرخیو راموس؟

من بارها با سرخیو راموس صحبت کرده ام، هم او و هم مربی این تصمیم را توضیح داده اند. او مشکلات جسمانی زیادی داشت و متاسفانه، مصدومیت های زیادی را تجربه کرد. من اولین کسی بودم که خواهان حضور او در اینجا بودم و او را بسیار تحسین می کنم. من از روز اول در تیم ملی با راموس راحت بوده ام و او همیشه الگویی برای من بوده است. حال او باید برای آینده اش تصمیم بگیرد و امیدوارم که بتواند بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

آینده ات؟

من با ویارئال قرارداد دارم، به تازگی اولین جامم را با باشگاه فتح کردم، ما در لیگ قهرمانان حضور داریم و این مرا به شدت خوشحال و هیجان زده می کند. در حال حاضر من به مسابقات یورو فکر می کنم و سپس به سوپرجام اروپا و بعد لحظات خوب بعدی فرا خواهند رسید. در ویارئال؟ بله. من در خانه ام زندگی می کنم که مکانی آرام است و من کم کم در تیمم در شهر خودم رشد و بازی کردم. من خیلی آرامم و اکنون فقط به یورو فکر می کنم.

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! حسین شمس در طرفداری: بهروز وثوقی اسطوره ما بود، امیدوارم او هم به ایران برگردد تعجب مدیران پرسپولیس از صحبت های نورالهی برابری مسی با رکورد بیشترین بازی ملی آررژانتین ضربه کاشته تیری آنری در تمرینات بلژیک با پای چپ و واکنش لوکاکو و دی بروین / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوئیز انریکه فکر می کنم پائو تورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!