Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: محموله جدید واکسن ضد بیماری کرونا به استان وارد شده و واکسیناسیون مرحله دوم از روز دوشنبه آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مهران احمدی‌ بلوطکی، امروز در نشست ستاد کرونای استان اظهار داشت: باتوجه به تامین واکسن لازم جهت واکسیناسیون مرحله دوم گروه‌های در معرض خطر اهواز، افرادی که مرحله اول این واکسن را دریافت کرده‌اند، جهت تزریق مرحله دوم این واکسن با اطلاع رسانی قبلی به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واکسن افراد در معرض خطر در دو مرحله تزریق می‌گردد که براساس برنامه زمانبندی افرادی که مرحله اول را دریافت کرده‌اند باید پس از مدتی مرحله دوم را نیز دریافت کنند که باتوجه به کمبود واکسن و تاخیر در ارسال محموله جدید، مرحله دوم این افراد با تاخیر در حال انجام است.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: در این مرحله افرادی که مرحله اول واکسن سینوفارم را دریافت کرده‌اند مرحله دوم این واکسن را دریافت خواهند کرد که تعداد آن‌ها در منطقه غرب اهواز حدود 10 هزار نفر است که شامل 25 درصد کل جمعیت دریافت کننده واکسن در این بخش اهواز است.

پرونده واکسن خواری شهرداری آبادان به اهواز ارسال شد/صدور قرار قانونی برای متخلفان5000 سالمند بالای 65 سال در شرق اهواز واکسینه شدندآغاز مرحله دوم واکسیناسیون بیماران خاص غرب اهواز؛ متقاضیان با مدارک شناسایی مراجعه کنند

دکتر احمدی‌ بلوطکی در خصوص نحوه تزریق مرحله دوم این واکسن تصریح کرد: در مرحله اول کسانی که واکسن سینوفارم تزریق کردند، اطلاعات تماس آن‌ها در اختیار مجموعه بهداشت غرب اهواز و سامانه 4030 قرار دارد که براساس برنامه زمانی همکاران بنده با آنان تماس خواهند گرفت و زمان و مکان مراجعه جهت تزریق مرحله دوم واکسن را به اطلاع آنان می‌رسانند.

وی در ادامه بیان داشت: تاکنون حدود 40 هزار نفر در غرب اهواز واکسن مرحله اول را تزریق کردند که در کل استان این تعداد حدود 213 هزار نفر است که براساس برنامه زمانبندی شده و با رسیدن محموله جدید به مرور مرحله دوم به این افراد تزریق خواهد شد.

انتهای پیام/331/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس تزریق مرحله دوم مرحله دوم مرحله اول غرب اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز

سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های خوزستان می‌گوید: امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با انجام یک پرواز از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه جده به مقصد اهواز، تعدادی از زائران حج عمره به استان وارد شدند.

او افزود: ۲۶۱ زائر حج عمره ۱۴۰۳ از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد کشور شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش ارسال لینک‌های آلوده