Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: جوان ۲۰ ساله‌ای در روستای لهارد به علت ناتوانی در شنا در استخر آب کشاورزی غرق شد.

سرهنگ رشید تبار افزود، شنا در منطقه ممنوعه و به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم‌ترین دلایل غرق شدگی است که می‌طلبد شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌ها توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از روستا‌های بخش بشاریات اقدام به استفاده غیر قانونی از دستگاه استخراج ارز دیجیتال می‌کند بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ بهروز لامعی با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی محل مورد نظر را شناسایی کردند، افزود: ماموران انتظامی و اداره برق با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند و ۲ دستگاه ماینر را کشف کردند.

بخشودگی جرائم رانندگی دو برابر شده تا پایان دی

رئیس پلیس راهور استان گفت: برابر پیشنهاد پلیس راهور ناجا و تصویب مجلس شورای اسلامی مقرر شد، جریمه‌های تخلفات رانندگی تا پایان سال ۹۹ که به دلیل عدم پرداخت به موقع، دو برابر شده اند مشمول بخشودگی شوند و به مبلغ اصل جریمه برگردند.

سرهنگ مهرداد حسن پور افزود: مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ لیست جرائمی را که به اصل خود بازگشتند دریافت و از درگاه بانکی و یا از طریق سایت راهور ۱۲۰ به صورت حضوری و غیر حضوری پرداخت کنند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین با بیان اینکه متقاضیان تا پایان دی ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند گفت: پس از پایان مهلت مذکور و عدم پرداخت جریمه ها، مجددا دو برابر شدن جرایم اعمال خواهد شد.

کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک از قاچاقچی مواد مخدر در قزوین

رئیس پلیس شهرستان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و اخبار واصله مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر توسط فردی در سطح حوزه کلانتری غیاث آباد مراتب در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و کنترل نامحسوس فعالیت‌های این قاچاقچی، در یک عملیات ضربتی با ورود به منزل مورد نظر، متهم دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث مواد مخدر تا پایان دو برابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۳۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 849527 منبع: ایسنا برچسب‌ها ماینر- ارز دیجیتال خبر مهم ارز دیجیتال فراجا

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند