Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@09:03:48 GMT

صداقت گوهر تابناک زندگی و مکتب رضوی است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۴۰۷۶

صداقت گوهر تابناک زندگی و مکتب رضوی است

حجت الاسلام گنجی گفت: امام رضا(علیه السلام) بسیار راستگو بودند و صداقت گوهر تابناک زندگی و مکتب رضوی است.

حجت الاسلام «حسن گنجی» در حاشیه مراسم جشن بزرگ دهه کرامت مردم گرگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت:  نخستین ویژگی مکتب رضوی و سبک زندگی رضوی رضایت بر رضا و خشنودی خداوند است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه بین المللی گرگان  ادامه داد: کسی که راضی به رضای الهی باشد همنشین اولیای الهی می شود و لقب امام مهربانی ها رضا است و نام رضا برای ما مکتب و درس زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام گنجی با بیان اینکه صابر لقب امام مهربانی ها است، تصریح کرد: باید آستانه تحمل مردم در موقعیت های مختلف افزایش یابد.

 

وی صداقت را دیگر ویژگی امام رضا(علیه السلام) دانست و یادآور شد: امام رضا(علیه السلام)  بسیار راستگو بودند و صداقت گوهر تابناک زندگی و مکتب رضوی است، امام با مردم صداقت دارد و به ما یاد می دهد که با مردم باصداقت رفتار کنیم.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه امام یک شخصیت دینی و مذهبی است،  خاطرنشان کرد: امام موسی بن جعفر(علیه السلام) لقب عالم آل محمد(صلی الله علیه و آله وسلم) را به امام رضا(علیه السلام) نسبت دادند و  بعدها مامون برای شکستن مقام امام رضا(علیه السلام) مجلسی برپا کرد تا سطح علمی امام را بسنجد اما حاضران آن جلسه در مقابل دریای علم امام رضا سر تعظیم فرود آوردند.

 

حجت الاسلام گنجی ضمن گرامیداشت ولادت امام رضا(علیه السلام) اظهار کرد: میلاد امام مهربانی ها با جشن پیروزی ملت ایران، جبهه مقاومت و مستضعفان عالم متقارن شده است، باید به ملت همیشه در صحنه ایران آفرین گفت که در ۲۸ خرداد ماه با حضور پرشور خود پای صندوق های رای قلب امام راحل و شهدا را شاد کردند.

 

وی ادامه داد: مردم ایران در هر جا که فعالیت دارند در حریم ولایت می ایستند و بار دیگر این مهم را در انتخابات اخیر ثابت کردند و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در فرودگاه بین المللی گرگان بیان کرد: رئیس جمهور منتخب کشورمان در نخستین سخنان خود فرمودند کارم جهادی، انقلابی و مبارزه با فساد است، در واقع آنچه که دل های مردم را شاد می کند ویژگی های مکتب رضوی است.

 

وی تصریح کرد: در انتخابات ۲۸ خرداد امسال در هشتم ذی القعده و در هشتمین روز از دهه کرامت خادم امام هشتم به عنوان هشتمین رئیس جمهور در کشور متعلق به امام هشتم منتخب مردم شد و این مهم را به فال نیک می گیریم.

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابا جشن های دهه کرامت دهه کرامت امام رضا علیه السلام مکتب رضوی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیج سازندگی با کمترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد، گفت: بسیج سازندگی با کمترین هزینه کارها را پیش می‌برد که اینها قابل تقدیر و تشکر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مراقب بود در سخنانمان کسی را تخریب نکنیم. آبرو، حیثت، شخصیت و کرامت انسان‌ها باید حفظ شود و همه باید حساس باشیم.

وی با تسلیت شهادت امام صادق(ع)، گفت: امام صادق(ع) رییس مکتب شیعی ما است. امروز شیعه بخاطر این امام بزرگوار زنده است و باید شهادت این امام را برجسته کرد. معارف امام صادق(ع) باید تبیین شوند و ترویج کرد.

امام جمعه شهرکرد مطرح کرد: مکتب امام صادق (ع) را با تقویت حوزه‌های علمیه می‌توان، ترویج کرد و رشد داد. فرزندان خود را به ثبت نام در حوزه‌های علمیه تشویق کنید چرا که مکتب این امام را پیش می‌برد و سالم است.

نکونام با بیان اینکه در سال 1374، تحریم همه جانبه علیه ایران شکل گرفت، افزود: ایران اسلامی با فضل الهی این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و فناوری، علم، دانش و .... رشد پیدا کردند. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیج سازندگی با کمترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد، افزود: بسیج سازندگی با کمترین هزینه کارها را پیش می‌برد که اینها قابل تقدیر و تشکر است.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: بشریت نسبت به غزه حساس است و امروز این جنبش‌ها بر علیه صهیونیست‌ها مهم است، این جمبش.های سراسر دنیا علیه رژیم صهیونیستی از آثار انقلاب اسلامی ایران است. باید شاکر بود و هر چه می‌توان پر صلابت‌تر در این راه گام برداشت.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر
  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • شهادت رئیس مکتب تشیع تسلیت باد
  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • محکومیت برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان مدافع غزه
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران