Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان بیوس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، هدف گذاری خود را در کنار اجرای قوانین، همچنان حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، از طریق ارتقا نقش کارفرمایان، بنا نهاده است.

وی با اشاره به زمینه‌های فراهم شده توسط تأمین اجتماعی جهت ایجاد انگیزه در کارفرمایان و کارآفرینان بمنظور جهش تولید و اشتغال زایی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات تأمین اجتماعی ابلاغ و اجرای دستورالعمل بخشودگی جرایم است که بخشنامه آن صادر و نحوه مشمولیت آن تسهیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: کارفرمایانی که به دلیل عدم پرداخت حق بیمه به موقع خود در سنوات گذشته تا پایان اسفندماه ۹۹ بدهی قطعی شده به تأمین اجتماعی دارند می‌توانند از تسهیلات بخشودگی جرایم استفاده کنند و همچنین کارفرمایانی که به علت شرایط ویژه اقتصادی قادر به پرداخت بدهی خود به تأمین اجتماعی نیستند می‌توانند نسبت به تقسیط بدهی خود به صورت غیر حضوری و از طریق درگاه خدمات الکترونیکی به آدرس es.tamin.ir اقدام کنند.

بیوس خاطر نشان کرد: در مواردی‌که تعداد کارکنان شاغل در کارگاه فعال نسبت به لیست بهمن ماه ۱۳۹۸ به واسطه بازنشستگی یا فوت بیمه شده کاهش یافته، مانع از بهره مندی کارگاه‌های مشمول از مزایای قانون بخشودگی جرایم نمی‌شود و کارفرمایان کارگاه‌های حقیقی که به‌واسطه جابجایی محل یا تغییر فعالیت کد کارگاهی جدید دریافت کردند چنانچه درخواست بخشودگی جرایم کارفرما برای کارگاه جدید مورد پذیرش قرار گیرد در خصوص سایر کارگاه‌های قبلی کارفرمای مذکور که دارای بدهی بوده پذیرش درخواست بخشودگی جرایم امکان پذیر است.

وی در مورد تسهیل ایجاد شده جهت پشتیبانی و رفع موانع مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا در استان کرمانشاه بیان کرد: برای مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا مطابق فهرست اعلام شده از سوی کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا، موکول به رعایت شرط حفظ سطح اشتغال نیروی انسانی بر اساس لیست بهمن ماه ۱۳۹۸ نخواهد بود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه تاکید کرد: کارفرمایان محترم در فرصت باقی مانده در صورت احراز شرایط ذکر شده درخواست خود را جهت بهره‌مندی از مزایای بخشودگی جرایم در سامانه هوشمند تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir وارد کنند.

کد خبر 5241553

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه سازمان تامین اجتماعی بخشودگی جرایم بیمه واحد های تولیدی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات انتخابات شورای شهر و روستا رای گیری گرگان نتایج شمارش آرا سیدابراهیم رئیسی بوشهر ایلام استان کرمانشاه بخشودگی جرایم تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است

رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ رئیس پلیس فتای فراجا از اجرای طرح برخورد با جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ در فضای مجازی خبر داد.

سردار وحید مجید درباره جزئیات اجرای این طرح گفت: با اجرای طرح عملیاتی پیش دستانه علیه جرایم اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی، اجتماعی و فرهنگی؛ شامل لایوهای مستهجن، تولید محتوای مبتذل و مدلینگ؛ گردانندگان، مدیران و اعضا ۱۰ نشانگاه سایبری فعال شناسایی شده و مورد اقدام عملیاتی و قضائی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹۸۳۵ تارنما نیز مورد رصد عام قرار گرفتند که با بررسی اطلاعاتی سایبری بر روی ۳۸۴۲ فقره تارنمای مشکوک تعداد ۱۷۶۵ مورد مجرمانه مشاهده شد که از این تعداد ۷۶۵ مورد با تذکر تلفنی و با همکاری هموطنان تمامی محتوای نامناسب مسدود شد و مابقی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس فتا فراجا افزود: با بررسی های صورت گرفته شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از ۹۱ درصد؛ کماکان بیش‌ترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به مطالبات گسترده و عمومی هموطنان از پلیس فتا برای پاکسازی و امن سازی فضای سایبر از محتواهای نامناسب و مغایر با شعائر دینی و هنجارهای عام جامعه و خانواده، گفت: بخش اعظم گزارشات این حوزه توسط کاربران فهیم و آگاه فضای مجازی به این پلیس گزارش شده است.

مجید تصریح کرد: اجرای طرح های عملیاتی و پیش دستانه در خصوص اینگونه جرائم که .باعث نگرانی خانواده های ولایت مدار ایرانی شده قطعا در اولویت پلیس فتا است.

رئیس پلیس فتای فراجا از هموطنان خواست که همچون گذشته در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد