Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در نامه‌ای به وزیر بهداشت خواستار اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در  نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت عنوان کرد که موج جدید ویروس کرونا در استان‌های جنوبی و شرق کشور باعث افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر شده و متاسفانه استاندار سیستان و بلوچستان علیرغم توصیه‌های متخصصان و دلسوزان، حاضر به ایجاد محدودیت‌های لازم برای کنترل ویروس منحوس کرونا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت به نمکی وزیر بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر نمکی

وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

سلام علیکم؛

احتراما به استحضار می رساند متاسفانه موج جدید بیماری کرونا در استان‌های جنوبی و شرق کشور باعث افزایش تعداد بیماران و مرگ و میر در این استان ها به ویژه استان سیستان و بلوچستان شده است متاسفانه استاندار محترم علیرغم توصیه های متخصصان و دلسوزان، حاضر به ایجاد محدودیت های لازم برای کنترل بیماری منحوس کرونا نیست.

خواهشمند است دستور فرمائید هرچه سریع تر از سوی مقامات ذیربط دستورات لازم به جناب استاندار داده شود بدیهی است در صورت ادامه روند موجود در روزهای آینده با افزایش مبتلایان و مرگ و میر بیشتر هموطنان مواجه خواهیم شد که مسئولیت آن به عهده مسئولان ذیربط به ویژه استاندار محترم سیستان و بلوچستان خواهد بود.

توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند منان خواهانم.

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!

مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # کامران نجف‌زاده ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت خبر داد؛ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران