Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین؛  «محمد اسلامی» در پیامی به مناسبت به مناسبت ۳۰ سالگی شرکت فرودگاه‌ها خاطر نشان کرد: «صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان یکی از مهمترین محورهای توسعه، برقراری روابط با کشورهای مختلف جهان، تبادل فرهنگ، نمایش قدرت اقتصادی و برقراری شریان حیاتی کشور، نقش حساسی بر عهده دارد و در این میان فرودگاه‌ها به عنوان یکی از ارکان اصلی و زیربنایی در این صنعت، نقش ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وزیر راه و شهرسازی افزوده است: «هرچند در یک سال اخیر شیوع بحران کرونا و فراگیری آن، همه فرودگاه‌های جهان را به لحاظ درآمدی تحت تأثیر قرار داد، اما در جمهوری اسلامی ایران، تنها این مساله، بحران نبوده که تحریم‌ها نیز به سهم خود اثرگذار بوده با این حال توان مضاعف متخصصان ما در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در توسعه، حفظ و نگهداری زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی توانسته است همچنان جریان پروازها را بر فراز سپهر ایران برقرار نگه دارد.

 پیش از تأسیس شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در یکم تیر ۱۳۷۰، سازمان هواپیمایی کشوری مسئولیت مدیریت فرودگاه‌های کشور را بر عهده داشت.

پربیننده ترین صلوات خاصه امام رضا (ع) با صوت زنده‌ یاد انصاریان پرداخت فوق العاده ویژه فرهنگیان به کجا رسید؟ دانشگاه صنعتی شریف تعطیل می شود! آموزش و پرورش مصمم به بازگشایی مدارس قیمت واکسن ایرانی کووبرکت چند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پرواز ویروس کرونا فرودگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد