Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به مناسبت میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) و روز ملی «محیط بان» صبح فردا دیوار‌نگار "شهدای محیط بان" رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، 11ذی القعده 1437 و روز میلاد خجسته علی ابن موسی الرضا(ع) كه به نام ضامن آهو و روز محیط‌ بان مزین شده است، فرصت مغتنمی است تا از زحمات و تلاش های محیط‌بانان عزیز كه حافظان راستین عرصه ها و مواهب لایزال الهی هستند و به عنوان پاسداران طبیعت با عشق و علاقه از عرصه های طبیعی، زیست بوم های حیات بخش گونه های جانوری و گیاهی و ارزش های تنوع زیستی حراست و حفاظت می‌نمایند، تقدیر و تشكر نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین منظور اداره كل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با همكاری شهرداری منطقه 16، همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت علی ابن موسی الرضا(ع) و روز محیط‌ بان از دیوارنگار «شهدای محیط بان»كه با حمایت و طراحی سازمان زیباسازی طراحی  و به تصویر کشیده شده است، رونمایی خواهد کرد.
 آیین رونمایی از یادمان شهدای محیط بان، صبح فردا  )چهارشنبه 2 تیرماه) و با حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شهردار منطقه 16، مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران و فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار و از تعدادی محیط بان استان تهران تقدیر خواهد شد .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یادمان شهدا محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بابایی اظهار کرد: ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

کد خبر 6088915

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • حل مشکلات انتقال آب به دریاچه ارومیه
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • ثبت تصویر ۴ راس مرال در جنگل‌های هیرکانی گیلان + فیلم
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد