Web Analytics Made Easy - Statcounter

 
دکتر عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات مرکزی نظارت بر هشتمین دوره انتخابات نظام‌پزشکی در مصاحبه با خبرنگار روابط‌عمومی سازمان نظام‌پزشکی اعلام کرد: با توجه به این‌که هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام‌پزشکی در روز 25 تیرماه سال جاری در بالغ‌ بر ۲۲۰ شهر کشور برگزار می‌گردد مراحل ثبت‌نام و بررسی صلاحیت‌های داوطلبان عضویت در هیأت‌های مدیره شهرستان‌ها مطابق جدول زمانی مصوب در حال اجرا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد در جلسه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۳۰ هیئت مرکزی نظارت گزارشات تعدادی از شهرستان‌ها مطرح و پرونده اعتراضی چند تن از نامزدها به عدم احراز صلاحیت خود مورد بررسی قرار گرفت و این روند در جلسات فشرده هیئت مرکزی در روزهای آتی ادامه خواهد یافت

رییس هیات مرکزی نظارت همچنین اعلام کرد براساس ضوابط مربوط به کلیه هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها اعلام شده‌است که عدم احراز صلاحیت احتمالی داوطلبان باید به‌صورت کتبی و همراه با مستندات مراجع رسمی به هیئت مرکزی اعلام گردد.

لازم به ذکر است در این دوره از انتخابات 6232نفر از اعضای سازمان برای عضویت در هیئت‌های مجری شهرستان ثبت‌نام کردند و نتایج نهایی بررسی صلاحیت و بعد از ۲ مرحله رسیده در تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۳ اعلام خواهد شد ضمنا براساس اعلام قبلی کلیه داوطلبان می‌توانند با رئیس هیات مرکزی نظارت از طریق ارسال پیام ارتباط مستقیم و بدون واسطه داشته باشند.

دکتر روح المینی در اقدامی ابتکاری با اعلام شماره تلفن 09909001323 از مردم دعوت کرد درباره این انتخابات مستقیما اطلاعات خود را به این شماره ارسال تا مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد .



  

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟