Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:24:38 GMT

اختلاف ملکی قتل ۲ نفر را در دره شهر رقم زد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۴۶۱۰

اختلاف ملکی قتل ۲ نفر را در دره شهر رقم زد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدزمان بیگی روز سه شنبه اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی  وقوع ۲ فقره قتل در تنگه مهواز بخش ماژین ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و طبق تحقیقات انجام شده مشخص شد، ۲ نفر از افراد محلی حدود ۳۰ و ۴۵ ساله در جریان درگیری طایفه ای قبلی و بعلت اختلافات ملکی توسط فرد یا افرادی ناشناس با سلاح گرم در تنگه مهواز بخش ماژین به قتل رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بیگی با اشاره به اینکه ضارب یا ضاربان پس از ارتکاب جرم بلافاصله از محل متواری شدند، تاکید کرد: بررسی های میدانی و تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل از همان لحظه وقوع جرم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات پیشگیرانه و استقرار نیروهای پلیس در محل حادثه هم اکنون امنیت و آرامش برقرار است، اضافه کرد: مردم به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از طریق کانال پلیس ایلام دریافت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در پایان، از شهروندان خواست هرگونه اختلافات ملکی را از طریق مرجع قانونی پیگیری و از رفتار خشونت آمیز و نزاع و درگیری پرهیز کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

برچسب‌ها استان ایلام حوادث غیرطبیعی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان ایلام حوادث غیرطبیعی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان ایلام حوادث غیرطبیعی فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزاری خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

رستمی با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 747962

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان