Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فرماندار بم گفت: قرار است مجوز سه واحد بسته بندی بالای ۴۰ هزار تن برای صادرات در شهرستان بم صادر شود که سرمایه گذار دو واحد معرفی شده که سرمایه گذاراول کار خود را آغاز کرده و سرمایه گذار دوم ظرف دو هفته آینده کار خود را شروع خواهد کرد.

«هادی شهسوارپور» امروز اول تیرماه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بم با موضوع بررسی مسائل و مشکلات دهکده خرما حضور سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان اظهار کرد: شهرستان بم به عنوان قطب کشاورزی و صنعت در استان و کشور مطرح است که اگر به این امر توجه نشود کشاورزان و تولیدکنندگان با مشکل مواجه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است مجوز سه واحد بسته بندی بالای ۴۰ هزار تن برای صادرات در شهرستان بم صادر شود که سرمایه گذار دو واحد معرفی شده که سرمایه گذاراول کار خود را آغاز کرده و سرمایه گذار دوم ظرف دو هفته آینده کار خود را شروع خواهد کرد.

شهسوارپور گفت: دهکده خرما با هدف بهره وری از محصول از ابتدای بسته بندی تا فروش و بازاریابی در یک محل اجرا می شود و به طور کلی ۳۵۰ هزار تن محصول خرما در کل استان داریم که ظرفیت خیلی خوبی است.

وی افزود: در سال زراعی جاری بیش از ۹۰ هزار تن خرما از گمرک بم صادر شده و خرمایی در سردخانه ها نمانده است این بدان معناست که بازار خوبی وجود دارد.

فرماندار بم با اشاره به اینکه کار عملیاتی مجموعه دهکده خرما بعد از سه سال هنوز آغاز نشده، تصریح کرد: نگاه کشوری اینگونه است که این افتتاح باید هرچه سریع تر انجام شود که اشتغالزایی بسیاری خواهد داشت و ارزش افزوده خوبی وارد استان می شود که در این راستا اقدامات و مجوزهای زیادی نیاز است و مقرر شد تسهیلات خوبی در اختیارمان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، «حسین مهرابی» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: برای سرعت بخشی به روند صدور مجوزهای لازم و احداث دهکده خرما تمام دستگاه ها باید همکاری کنند.

وی افزود: به منظور رفع موانع تولید رقابت پذیر در استان کمیته کارشناسی تشکیل شده که شامل بخش کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و گردشگری است و سامانه تسهیلات راه اندازی شده و متقاضیانی که مشکل داشته باشند در این سامانه ثبت نام کرده و پیشنهادهای خود را ارائه می دهند تا در کمیته های مربوطه بررسی شود.

مهرابی با بیان اینکه باید زیرساخت های پنجره واحد الکترونیکی راه اندازی شود، تصریح کرد: مقرر شد در بحث وام های بعد از زلزله بم، حداکثر مساعدت انجام و بعد از تضامین، لیست بدهکاران بانکی خارج شود تا بتوانند از تسهیلات جدید استفاده کنند.

وی افزود: قرار شد یک کارگروه کارشناسی لیست افراد ذیصلاح را استخراج کرده و بانک های مربوطه مشخص و پیگیری لازم انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بم بسته بندی خرما سرمايه گذاري سرمایه گذار دو سرمایه گذار شهرستان بم کار خود بسته بندی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست مدیریت حذب سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو  گفت : با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.

نقی پور با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری افزود: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  افزود: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین طرح مهم  از جمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.

نقی پور اضافه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار