Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکوری در خصوص اتفاقات اصفهان صحبت کرد.

ابراهیم شکوری توضیحاتی ارائه کرده است.

به گزارش طرفداری، چندی پیش بود که در اصفهان به اتوبوس باشگاه پرسپولیس حمله نارنجکی صورت گرفت، موضوعی که حواشی زیادی به همراه داشت. اکنون ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس در این خصوص در پیامی به هواداران پرسپولیس گفت:

پیرو اظهارات غیر کارشناسانه و غیر مسئولانه برخی عزیزان در رابطه با حمله به اتوبوس پرسپولیس، خواستیم توضیحاتی به هواداران بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رابطه با اینکه این نفرات نوجوان بوده اند براساس مستندات بسیاری که ما داریم و به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون ارسال شده، این نفراتی که به اتوبوس کاروان پرسپولیس حمله کرده، یکی 25 ساله و دیگری 35 ساله بوده اند. براساس اظهاراتی که خود این افراد بوده اند در سلامت کامل روحی، روانی و جسمانی بوده اند و این برنامه ای از پیش تعیین شده بود براساس مستندات. درخواستی که داریم این است که نسبت به این پروندگی رسیدگی شود. درخواست ویژه ما از مسئولین محترم فدراسیون و سازمان لیگ این است که در رابطه با این پرونده خاص، فقط نفراتی اظهارنظر کنند که ذی صلاح هستند و می توانند پاسخگو باشند و براساس مدارک و مستنداتی که ما داریم صحبت کنند. امیدواریم هرچه سریع تر این رای صادر شود، با توجه به اینکه پرسپولیس باشگاهی پرهوادار در سطح دنیا و آسیا است، قطعا اخبارش رصد می شود و امیدواریم این رای جوری باشد که مشکلی برای میزبانی های ما در سطح بین المللی وجود نیاورد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! حسین شمس در طرفداری: بهروز وثوقی اسطوره ما بود، امیدوارم او هم به ایران برگردد تعجب مدیران پرسپولیس از صحبت های نورالهی برابری مسی با رکورد بیشترین بازی ملی آررژانتین ضربه کاشته تیری آنری در تمرینات بلژیک با پای چپ و واکنش لوکاکو و دی بروین / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی

به گزارش خبرگزاری مهر، به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضائی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

گفتنی است روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیش‌تر به این پرونده رسیدگی دقیق قضائی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسماً در رسانه‌ها اعلام شد.

کد خبر 6094159

دیگر خبرها

  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی ناشران اخبار جعلی درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره