Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@23:20:22 GMT

پیش‌بینی بورس برای فردا چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۵۰۵۷

پیش‌بینی بورس برای فردا چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰

کارشناس و تحلیگر بازار سرمایه درباره وضعیت بازار بورس گفت: بسیاری از سهم‌ها به مقاومت کوتاه مدت خود رسیده‌اند.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از تجارت‌نیوز، امروز بازار سرمایه تحت تاثیر به نتیجه رسیدن انتخابات ریاست جمهوری به تعادل نسبی رسیده است و با رشد در شاخص و ارزش معاملات را امروز شاهد بودیم. به نظر می‌رسد اگر ریسک برجام و توافقات هم در بازار حل و فصل شود و ضعیت دلار و نرخ محصولات شرکت‌های تولیدی مشخص شود بازار با تحرکات مثبتی مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان بابایی زاد، کارشناس و تحلیگر بازار سرمایه  درباره سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه گفت: سرمایه‌گذارانی که تجربه و تسلط چندانی در بازار سرمایه ندارند بهتر است با استفاده از ابزارهای دیگر سرمایه‌گذاری کنند. وی افزود: صندوق‌های سرمایه‌گذاری یکی از پیشنهادات قابل قبولی در این زمینه هستند که افراد با توجه به ریسک‌پذیری خود می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.

بابایی زاد می‌گوید: صندوق‌های سرمایه‌گذاری که در انواع مختلفی ارائه شدند پاسخگوی افراد مختلف با استراتژی‌های گونانگونی است این ابزار بازدهی قابل قبولی در نسبت با بازار سرمایه دارند و در مقایسه با سرمایه‌گذاری در سهام از نقدشوندگی بهتری برخوردار هستند و می‌توانند به راحتی صندوق خود را به راحتی ابطال کنند یا آن را به فروش برسانند.

 

بابایی‌زاد در پاسخ به این سوال که آیا شاخص کل بورس به  یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد می‌رسد یا نه گفت: در کوتاه مدت نظر قطعی راجع به وضعیت و روند شاخص غیر منطقی است اما با توجه به اینکه بازار از نقدشوندگی بهتری نسبت به قبل برخوردار شده است و صف‌های فروش در این هفته و به خصوص امروز متعادل‌تر شده‌اند به نظر روزهای منفی را برای بازار نخواهیم داشت.

وی افزود: نمادهایی که روند صعودی داشتند احتمال ریزش در آن‌ها کم است و بسیاری از سهم‌ها به مقاومت کوتاه مدت خود رسیده‌اند و اگر در بازار اصلاحی هم رخ دهد کوتاه مدت و ریزش در بازار مقطعی است.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه شاخص بورس بازار سرمایه سرمایه گذاری کوتاه مدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده در ۲ روز با هدف کسب مهارت و افزایش توان علمی دانشجویان با همت انجمن علمی مدیریت، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد بابل و همکاری سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، برگزار شد.

اساتید این حوزه، سرفصل‌هایی همچون مفاهیم اولیه سرمایه‌گذاری، آشنایی با انواع روش‌های سرمایه‌گذاری، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مفاهیم پایه در تحلیل تکنیکال و بنیادی و آشنایی با سایت کدال و تی‌اس‌ای را تدریس کردند.

خلیل قنبری، دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد واحد بابل ضمن اعلام مثبت بودن برگزاری دوره، گفت: براساس نظرسنجی انجام شده از شرکت‌کنندکان، نشان از آن دارد که مورد استقبال دانشجویان واقع شده و تقاضای ادامه برگزاری دوره‌های بیشتر را دارند.

وی ادامه داد: از اعضای انجمن برای هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری دوره‌ها، قدردانی می‌کنم و از ریاست واحد، معاونت، اساتید، مسئولین مربوطه، سازمان بورس کشور و کارگزاری آگاه، کمال تشکر را در حمایت و برگزاری این دوره‌ها را دارم.

قنبری خاطرنشان کرد: استقبال شرکت‌کنندگان از برگزاری دوره، سبب ایجاد انگیزه بیشتر بین اعضای انجمن در انجام برنامه‌های مرتبط شد و امیدوارم بتوانیم، هر چه بیشتر در ارتقا علمی دانشجویان با بهره‌گیری از اساتید و مسئولین، گام برداریم.

خبرنگار: ساراسادات حسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1229186 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز بورس

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • آخرین جزئیات از زمان رونمایی صندوق پوشش ریسک بازار سرمایه اعلام شد + فیلم
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • بهبود وضعیت بورس محتمل است/ مردم از طریق سبدگردان‌‎ها وارد بازار سرمایه شوند + فیلم