Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به‌نقل از پایگاه خبری شهر، محمد صالح جوکار در حاشیه مراسم بازدید از رصد خانه شهر تهران گفت: در راستای قانون مدیریت بحران پیش از این جلسه ای در کمسیون امور داخلی کشور با حضور مسئولان دستگاه های مرتبط از جمله مدیریت بحران، راه و شهرسازی، وزارت نیرو و شهردار تهران برگزار و در آن تصمیم گرفته شد بازدیدی به صورت عملی و میدانی از رصد خانه شهر داشته انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این بازدید  برای ایناست تا از میزان آمادگی دستگاه‌های مرتبط خصوصا شهر تهران به متولی گری شهرداری مطلع شویم.

جوکار افزود: در رصد خانه شهر تهران که کار نو و جدیدی در حوزه فناوری است، همه داده های شهر تهران در یک نقطه متمرکز شده و به صورت آنلاین در این مکان پایش و تحلیل می شود و در نهایت بر اساس این داده ها تصمیم گیری و تصمیم سازی می شود.

رییس کمیسیون شوراهای مجلس میزان آمادگی شهر تهران در برابر تهران را مناسب ارزیابی کرد و تاکید کرد: البته باید میزان آمادگی کلانشهر تهران بیشتر شود و همه دستگاه‌های متولی در حوزه خدمات رسانی باید این مسأله را جدی بگیرند.

جوکار گفت: ایجاد رصد خانه های مشابه در دیگر شهرهای کشور می تواند نقش موثری را در مدیریت بحرانها و حتی مسائلی عادی که برای مدیریت شهر لازم است، ایفا کند.

کد خبر 609520 برچسب‌ها شهرداری مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی رصدخانه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی رصدخانه شهر تهران رصد خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • سازماندهی بیش از ۴۰۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با سیل در یزد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست