Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:06:36 GMT

آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۵۳۰۹

آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی یزد افتتاح شد

به گزارش ایرنا، این آسایشگاه که با حضور جمعی از مسوولان و جانبازان در ارتباط تصویری با رییس بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران کشور افتتاح شد با زیربنای ۵۸۰ مترمربع در ۲ طبقه و با صرف ۴۰ میلیارد ریال بودجه استانی از سوی این نهاد پیگیری، احداث و بهره‌برداری شد.

همچنین استاندار یزد با قدردانی از تلاش مسوولان در خدمت به جامعه هدف گفت: رسیدگی به نیازها و مطالبات جانبازان سرافراز یکی از رسالت مهم مسوولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدعلی طالبی، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هم‌اکنون اسناد واگذاری زمین‌های مسکونی هزار و ۲۰۰ ایثارگر استان در حال انجام است تا برای ساخت و ساز اقدام کنند.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد اظهار کرد: ساختمان آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی جایگزین ساختمان فرسوده شد و از بخش‌های مختلف استراحتگاه، اتاق پزشک و سایر امکانات برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس زارع با قدردانی از کسانی که رسالت خود را در این مورد انجام می‌دهند، افزود: ساخت این ساختمان ۲ سال به طول انجامید و هم‌اکنون به ۲۴ جانباز خدمت‌رسانی می‌کند.

همچنین در این مراسم سند زمین‌های ایثارگران استان یزد به آنان واگذار شد.

یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت حدود ۱۰ هزار جانباز دارد و تعدادی شهدای آن حدود چهار هزار نفر  و شمار آزادگان آن هم حدود ۸۰۰ نفر است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران یزد محمدعلی طالبی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مسکن سعید اوحدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران یزد محمدعلی طالبی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران یزد محمدعلی طالبی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی مسکن سعید اوحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به صورت موردی یا معرفی ادارات راه و شهرسازی استان‌ها به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع‌هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در این راستا تا کنون هزار ۱۱۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

حسینی در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن آسیب می رساند
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات