Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:04:32 GMT

مدرسه فوتبال نوجوانان شهرستان جوانرود افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۵۳۱۱

مدرسه فوتبال نوجوانان شهرستان جوانرود افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ فرماندار جوانرود در آئین افتتاح این مدرسه فوتبال بر ضرورت توجه ویژه به ورزش در همه رشته‌ها در راستای شکوفایی استعدادهای بالقوه به بالفعل در این شهرستان تاکید کرد.

«رستگار یوسفی»، نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی را یادآور شد و افزود: برنامه های ورزشی در شهرستان جوانرود بیش از پیش باید توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان جوانرود نیز گفت: ۱۵۰ نوجوان در تابستان امسال زیرنظر مربیان مجرب آموزش‌های اولیه مهارتی تکنیک و تاکتیک و فنون فوتبال را در این مدرسه فرا می‌گیرند.

«محمد محمدی» با بیان اینکه شهرستان جوانرود چهار هزار و۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته دارد، افزود: ورزش این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا تحت تاثیر این بیماری قرار گرفته است.

رییس هیات فوتبال شهرستان جوانرود هم گفت: مدرسه فوتبال این شهرستان در راستای آموزش اولیه مهارتی تکنیک و تاکتیک و فنون فوتبال، به وجود آوردن محیطی شاد و ایمن برای اوقات فراغت کوکان و نوجوانان، استعدادیابی و معرفی به تیم های برتر راه اندازی شده است.

«ایوب محمودی» با تقدیر از فرماندار جوانرود و مسوولان ورزش شهرستان افزود: توسعه زیر ساخت های ورزشی به ویژه احیای زمین چمن  این شهرستان مدیون زحمات ، پشتیبانی و پیگیرهای فرماندار جوانرود و مسوولان ورزش این شهرستان است.

در حاشیه این مراسم از «شاهین برزگر» قهرمان مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۲ فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که به المپیک ۲۰۲۲ برزیل راه یافته است، تجلیل شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزارنفر در ۸۵ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها فوتبال نونهالان فدراسیون فوتبال ایران مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کرمانشاه جوانرود

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نونهالان فدراسیون فوتبال ایران فوتبال نونهالان فدراسیون فوتبال ایران مسابقات استعدادهای برتر ورزشی کرمانشاه جوانرود شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد