Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی احکامی جداگانه از سوی مهرعلی باران چشمه، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، مسئولین برخی از کمیته‌های این فدراسیون منصوب شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، رئیس انجمن زورخانه‌ای، دبیر کمیته فنی زورخانه‌ای، رئیس کمیته داوران زورخانه‌ای، دبیر کمیته داوران زورخانه‌ای، رئیس انجمن مرشدان و رئیس انجمن کشتی پهلوانی مسئولان جدید خود را با حکم دکتر باران چشمه (رئیس فدراسیون) شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس مجید حسین نژاد از استان کرمان (رئیس انجمن زورخانه‌ای)، سیدهادی مهران هاشمی از استان تهران (دبیر کمیته فنی زورخانه‌ای)، سیدمحسن عطایی از استان اصفهان (رئیس کمیته داوران)، مهدی روشنی از استان گلستان (دبیر کمیته داوران زورخانه ای)، مهدی تمولی از استان البرز (رئیس انجمن مرشدان) و حمید یاری از استان البرز (رئیس انجمن کشتی پهلوانی) احکام مسئولیت آنها توسط باران چشمه صادر شد تا از نخستین روز تیرماه 1400 با رویکردی جدید در این فدراسیون شاهد شکوفایی در این ورزش ملی و کهن باشیم.

انتخاب افراد با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ایشان در ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بوده است که می بایست با بهره‌گیری از همه ظرفیت های موجود کشور، در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، با تدوین برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورند.

دیدار باران‌چشمه با معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش/ علی‌نژاد: حمایت از ورزش زورخانه‌ای، از اولویت‌های ماست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش زورخانه ای ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد ورزش زورخانه ای زورخانه ای و کشتی پهلوانی کمیته داوران دبیر کمیته رئیس انجمن باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در فرخ شهر
  • اجرای ورزش زورخانه‌ای در زارچ 
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند