Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست جدید نایب رئیسی فدراسیون کاراته از سمت خود استعفا کرد تا تمرینات تیم ملی پس از دو روز مجدداً با حضور سرمربی تیم ملی برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حواشی خوساخته فدراسیون کاراته در آستانه با استعفای سرپرست جدید نایب رییسی پایان یافت. دو روز پیش در روز یکشنبه 30 خرداد ماه سیدحسن طباطبایی طی حکمی محسن آشوری را به‌عنوان سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته انتخاب کرد، اما به دنبال این تصمیم شهرام هروی سرمربی تیم ملی از حضور در تمرینات خودداری نمود تا در آستانه المپیک کاراته درگیر یک بحران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از غیبت دو روزه سرمربی تیم ملی در تمرینات، در نهایت محسن آشوری تنها پس از دو روز از مسئولیت خود استعفا کرد. قرار است پس از این اتفاق، تمرین تیم ملی کاراته از عصر امروز (سه‌شنبه - اول تیر) با حضور دوباره شهرام هروی آغاز شود. هروی در گفتگویی کوتاه تایید کزد که از فردا در تمرینات تیم ملی کاراته حضور خواهد یافت. بدین ترتیب حضور دوباره آشوری در فدراسیون کاراته تنها ۴۸ ساعت طول کشید و وی به دلیل حواشی موجود مجبور شد از سمت خود کناره‌گیری کند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون کاراته تیم ملی دو روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال کشورمان پس از کسب سیزدهمین قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا در میان استقبال خیل عظیمی از هواداران و خانواده اعضای تیم به تهران بازگشت.   در آیین استقبال از این تیم هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال و مدیران فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • بازگشت تیم ملی فوتسال به کشور
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم