Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه تلویزیونی آمریکایی فاش کرده است که کاخ سفید آماده می‌شود تا به شکست در دسترسی به اهداف تعیین شده در برنامه واکسیناسیون شهروندان آمریکایی اعتراف کند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شبکه ان بی سی نیوز سه شنبه اعلام کرد: کاخ سفید برای اعتراف به شکست در دستیابی به اهداف تعیین شده از سوی جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده در برنامه واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، جو بایدن پیش از این اعلام کرده بود که دولت آمریکا قصد دارد تا ۴ جولای حداقل ۷۰ درصد بزرگسالان آمریکایی یک دوز واکسن کرونا را دریافت کنند.

روز ۴ جولای سالگرد استقلال آمریکا است ولی بعید به نظر می رسد که دولت بایدن بتواند به این هدف دست پیدا کند.

شبکه ان بی سی افزود: دولت بایدن شاید بتواند به هدف واکسیناسیون افراد بالاتر از ۲۷ سال دست پیدا کند ولی نمی تواند به هدف تعیین شده از سوی بایدن برای واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا دست یابد.

پیش بینی می شود جفری زاینتس مشاور ارشد کاخ سفید در امور ویروس کرونا اعلام کند که ایالات متحده ۷۰ درصد بزرگسالان ۳۰ سال به بالا را واکسینه کرده است.

تاکنون تنها ۱۵ ایالت از ۵۰ ایالت آمریکا توانسته اند حداقل یک دوز واکسن کرونا را به افراد ۱۸ سال به بالا تزریق کنند.

تا روز جمعه، حدود ۶۵.۱ درصد آمریکایی ها حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده بودند. روند و سرعت واکسیناسیون در آمریکا باید طی دو هفته آینده بیش از دو برابر افزایش یابد تا کاخ سفید بتواند به هدف تعیین شده دست پیدا کند.

در ۱۵۰ روز گذشته آمریکا بیش از ۳۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا به شهروندانش تزریق کرده است.

تلفات کرونا در آمریکا اخیرا از مرز ۶۰۰ هزار نفر فراتر رفته است. آمریکا همچنان یکی از بالاترین تلفات کرونا در جهان را در اختیار دارد. برزیل، بریتانیا و روسیه نیز از دیگر کشورهایی هستند که با تلفات سرانه بالای کرونا روبرو شده اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 بریتانیا ایالات متحده ویروس کرونا جو بایدن کاخ سفید برنامه واکسیناسیون کرونا دولت آمریکا دوز واکسن کرونا تعیین شده کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد