Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ جلسه ستاد ملی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، عصر امروز سه‌شنبه با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سایر اعضای ستاد برگزار شد.

در این جلسه در خصوص پرچمدار کاروان ایران در این بازی‌ها و برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی پیش بینی شده برای المپیک در ایران و ژاپن گفت‌وگو، تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی مورد تصویب قرار گرفت و همچنین صمد نیکخواه بهرامی به عنوان پرچمدار کاروان کشورمان در المپیک توکیو معرفی شد.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این جلسه پس از گزارش مسوولان حوزه فرهنگی و تبلیغی المپیک توکیو، اظهار داشت: کاری که در این دوره در حوزه فرهنگی انجام گرفت، وسیع بود و یک تیم متخصص از ۱۰ دستگاه اجرایی درگیر کار شدند تا نمایشی باشکوه از فرهنگ ایرانی در توکیو و تهران داشته باشند.

وی ادامه داد: برای تک تک برنامه‌های متعدد فرهنگی اعم از موسیقی‌ها، فیلم های مستند، کارهای گرافیکی و ... افرادی متخصص و شناخته شده پای کار بودند و وقت زیادی را صرف کار کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که حجم کار فرهنگی ما این دوره از المپیک بسیار سنگین است، افزود: برای این حوزه هزینه کردیم و جزو افتخارات این دوره این است که کاروان ایران با دو هویت قهرمانی و فرهنگی عازم المپیک توکیو خواهد شد.

برچسب‌ها رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر المپیک توکیو المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه یکشنبه در دیدار مدیرکل و مسئولان حج و زیارت استان سمنان به میزبانی دفتر خود در سمنان با بیان اینکه محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان تدوین شود، تاکید کرد: حجاج در کنار سفر معنوی حج از ظرفیت‌های فرهنگی هم بهره مند شوند.

وی افزود: هر چه زائران کاروان‌های زیارتی از نظر محتوای دینی، آموزشی و فرهنگی غنی شوند، تأثیر گذاری سفر حج بیشتر خواهد شد.

امام جمعه سمنان همچنین گفت: اتفاقات بسیار خوب و ارزشمندی از حیث فعالیت‌های آموزشی زائران به انجام رسیده که این امر بسیار مبارک و مؤثر است.

مطیعی با بیان اینکه باید تلاش نمود تا ضمن بهره گیری از ظرفیت فرودگاه‌های استان، امکان اعزام زائران از طریق دو فرودگاه سمنان و شاهرود فراهم شود.، تاکید کرد: بی تردید خدمتگزاری به زائران موجب گره گشایی و رفع مشکلات کارگزاران نیز خواهد شد.

وی افزود: زائران استان سمنان دارای سطح فرهنگی بسیار بالایی بوده و همراهی قابل توجهی با عوامل زیارتی کاروان دارند.‌

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: با توجه به رویکرد جدید دولت سعودی به مسئله حج و عمره، می‌بایست ترتیبی اتخاذ گردد تا ضمن ارائه آموزش‌های لازم به زائران نسبت به استفاده مفید از فرصت ناب این سفر معنوی و درگیر نشدن در حواشی، اطلاع رسانی شود.

کد خبر 6097707

دیگر خبرها

  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است