Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوکه هم پاسخ فن در فارت را داد. 

کوکه هم به مانند سرخیو بوسکتس، پاسخ رافائل فن در فارت را داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، رافائل فن در فارت روز گذشته در مصاحبه ای که با شبکه NOS داشت، تیم ملی اسپانیا را شدیدا مورد انتقاد قرار داد و این تیم را "افتضاح" خواند.

اسپانیا به طرز وحشتناکی افتضاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در مرحله حذفی با آنها بازی کنیم. تیم آنها به معنای واقعی کلمه هیچ چیز ندارد. تنها کاری که آنها می کنند، ارسال پاس از این سو به آن سو است. اسپانیا بازیکنی ندارد که ارسال پاس نهایی را بلد باشد. 

 کوکه، هافبک 29 ساله تیم ملی اسپانیا هم به مانند کاری که سرخیو بوسکتس کرد، به اظهارات فن در فارت واکنش نشان داد:

من او را در فینال جام جهانی 2010 دیدم و به خوبی به یاد دارم، ما اینجا در کمپ تمرینی مان، عکسی از گل اینیستا به هلند داریم که فن در فارت هم کنار او حضور دارد. این حرف های انگیزه بیشتری به ما می دهد، به خصوص اگر با تیم ملی هلند بازی کنیم. 

رافائل فن در فارت در کنار آندرس اینیستا

همچنین بخوانید:

بوسکتس پاسخ فن در فارت را داد: مردم هنوز بازی های رو در روی ما را به خاطر دارند

 

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس صادق ورمزیار در طرفداری: عابدزاده سلطان اذیت کردن مهاجم بود؛ به الدعایه راحت تر پنالتی زدم! حسین شمس در طرفداری: بهروز وثوقی اسطوره ما بود، امیدوارم او هم به ایران برگردد تعجب مدیران پرسپولیس از صحبت های نورالهی برابری مسی با رکورد بیشترین بازی ملی آررژانتین ضربه کاشته تیری آنری در تمرینات بلژیک با پای چپ و واکنش لوکاکو و دی بروین / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فن در فارت تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای ایتالیا، در جریان یک مصاحبه که اگر قرار باشد یک بازی از دوران فوتبالش تکرار شود، آن فینال یورو 2012 برابر اسپانیاست که با شکست 4-0 ایتالیا همراه بود. 

بوفون می گوید اگر قدرت انتخاب داشت، این بازی را برای تکرار ترجیح می داد و اینکه آنها مستحق شکست سنگین نبودند زیرا به شدت خسته بودند. ایتالیا تنها تیمی بود که توانست تیم ویسنته دل بوسکه را در مرحله گروهی شکست دهند.

او در این رابطه گفت: «من بازی اسپانیا و ایتالیا را برای تکرار انتخاب خواهم کرد، فینال جام ملت های اروپا 2012 که دوست دارم دوباره در آن بازی کنم. ما مستحق آن نتیجه نبودیم. من هرگز دنبال بهانه نمی گردم، اما یک مسابقه بزرگ را در شرایط غیرممکن روحی روانی انجام دادیم. ما بدنی و ذهنی خسته شده بودیم.»

بوفون ادامه داد: «اگر یک روز بیشتر به ما استراحت می‌دادند، می‌توانستیم بازی متفاوتی انجام دهیم، اما آن روز نمی‌توانستیم مقابل اسپانیای قدرتمند کاری انجام دهیم. ما تنها تیمی بودیم که در مرحله گروهی آنها را متوقف کردیم و دوباره نیز قدرتش را داشتیم.»

دیگر خبرها

  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • تست هوش ریاضی: تعداد تخم مرغ‌های باقی مانده چند عدد است؟
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی