Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم استقلال بعد از حضور در ترکیه به دلیل نداشتن مجوز سفر به ایران دوباره به فرانسه بازگشت تا در دیدار برابر شهر خودرو غایب باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال این روزها آنقدر گرفتا حواشی مختلف شده که همه فراموش کردند شیخ دیاباته قرار بود هفته گذشته به ایران بازگردد. مهاجم استقلال بعد از حضور در ترکیه به دلیل نداشتن مجوز سفر به ایران دوباره به فرانسه بازگشت تا در دیدار برابر شهر خودرو غایب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از گذشت چند روز از این ماجرا هنوز اتفاق خاصی در خصوص دیاباته نیفتاده تا این طور به نظر برسد که او از همان فرانسه با ابی ها خداحافظی خواهد کرد. قرارداد دیاباته نهم تیرماه با استقلال به پایان می رسد و او بعد از بازی استقلال برابر گل گهر رسما با این تیم قراردادی ندارد.

بنابراین پیش بینی می شود مهاجم آبی ها به زودی جدایی رسمی خود را از استقلال اعلام کند. مدیران استقلال با این وضعیتی که باشگاه دارد توان پرداخت رقم سنگین قرارداد دیاباته برای فصل بعد را ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شیخ دیاباته استقلال تیم فوتبال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسلونا باعث شد که شایعات بسیاری درباره شرایطی که او برای مدیران این باشگاه در نظر گرفته است تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند از سوی رسانه‌ها منتشر شود.

یکی از بندهای مهمی که تقریبا تمامی رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند، علاقه ژاوی به جذب سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بود که با توجه به جایگاه مهم این ستاره پرتغالی در ترکیب سیتی می‌تواند انتقال دشواری برای بارسا و شرایط مالی نه چندان خوب آنها باشد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه بسیار زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت سرمربی جوان این تیم دارد و شاید این موضوع بتواند به کمک مدیران این باشگاه در جذب او بیاید.

حالا روزنامه اسپرت مدعی شده است که اگر برناردو سیلوا به صورت رسمی درخواست جدایی از چیزی داشته باشد و این موضوع را با پپ گواردیولا مطرح کند، این مربی اسپانیایی مخالفتی با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا نخواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • یک سال انتظار: بایرن بی‌خیال ستاره لورکوزن نمی‌شود
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است