Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@06:34:47 GMT

کشف و ضبط ۶۵۵۴ کیسه کود شیمیایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۵۹۱۵

کشف و ضبط ۶۵۵۴ کیسه کود شیمیایی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از اجرایی شدن رأی ۶۵۸ میلیون تومانی در تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

حمید القاصی اظهار کرد: حسب گزارش اداره‌کل اطلاعات لرستان (سربازان گمنام امام زمان عج) کارگزار و توزیع‌کننده کودشیمیایی شهرستان سلسله مرتکب عرضه خارج از شبکه کودهای شیمیایی (دی فسفات آمونیوم) دریافتی جهت توزیع بین کشاورزان، جمعاً به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون و ۶۲۶ هزار ریال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از وصول گزارش و تنظیم صورت‌جلسه، پرونده متشکله جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی لرستان ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان خاطرنشان کرد: شعبه بدوی این اداره‌کل پس از انجام اقدامات قانونی و اثبات اینکه شخص متهم برخلاف ضوابط به توزیع کودهای شیمیایی موردنظر در خارج از شبکه کرده که مشخص نیست که آیا این کودها جهت مصرف کشاورزی به دست مصرف‌کنندگان رسیده است یا نه؟

القاصی اضافه کرد: شعبه برابر بررسی‌های به‌عمل‌آمده و صوری بودن لیست توزیع بین کشاورزان و همچنین با عنایت به اوضاع‌واحوال و قرائن موجود در پرونده، تخلف انتسابی را به متهم موصوف مبنی بر توزیع کالا برخلاف ضوابط و مقررات محرز و مشخص تشخیص داده که مشارالیه با توجه به رأی شعبه بدوی و رأی شعبه تجدیدنظر و آن شق از پرونده که در صلاحیت تعزیرات حکومتی بوده و بررسی‌های لازم در چهارچوب قانون به مبلغ هشت میلیارد و ۲۲۷ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم که با عنایت به تبصره ۳ ماده ۵۲۹ قانون آیین دادرسی کیفری با احتساب تخفیف ۲۰ درصد به پرداخت ۶۵۸ میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم که توسط اجرای احکام این اداره‌کل اجرایی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قانون آیین دادرسی کیفری لرستان تعزيرات حكومتي قاچاق کود شیمیایی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در تعمیر کولر

محمد تقی منصورکیائی رئیس اداره تعزیرات حکومتی رامسر گفت: پرونده تقلب در تعمیریک دستگاه به ارزش ۶۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی رامسر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، اتهام انتسابی را محرز ومتهم را علاوه بر پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی به پرداخت ۶۰ میلیون ریال در حق شاکی محکوم کرد.

منصورکیائی گفت: با شکایت شاکی بازرسان اتاق اصناف رامسر گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات
  • تقلب در تعمیر کولر
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران