Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:10:00 GMT

دهه کرامت در آستارا گرامی داشته شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۵۹۲۵

دهه کرامت در آستارا گرامی داشته شد

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آستارا عصر سه شنبه در جشن میلاد امام رضا (ع) در محوطه مسجد محمد رسول الله (ص) این شهرستان با تبریک دهه کرامت، نیاز جامعه به تفکر و فرهنگ رضوی را خاطرنشان شد و بر الگوگیری مسلمانان از آن امام همام تاکید کرد.

حجت الاسلام سید علی رضایی تدبر در آموزه ها و معارف اولیای الهی را در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان ضروری دانست و وجود بارگاه مقدس امام رضا (ع) در ایران را نشانه اوج تعلق خاطر ایرانیان به خاندان عصمت و طهارت عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این آئین که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، به مولودی خوانی و مدح حضرت ثامن الحجج پرداخته شد.

همچنین به همین مناسبت، عصر سه شنبه جشنواه ورزشی ژیمناستیک کاران آستارا در سالن ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار شد و رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا در این برنامه، دین و ورزش را مایه تکامل شخصیت ورزشکاران دانست.

وحید خاصی پور گفت: ورزش پایه گروهی و انفرادی در آستارا به شکوفایی رسیده است و ورزشکاران ژیمناستیک و اسکیت مقام های برتر استانی و کشوری کسب کرده اند.

وی افزود: از ۴۲ باشگاه ورزشی فعال، ۲۰ باشگاه به بانوان اختصاص دارد و این شهرستان از نظر تعداد باشگاه در استان گیلان، جایگاه هشتم را دارد و توسعه تجهیزات اسکیت و ژیمناستیک در دستور کار است.

رئیس هیات اسکیت و مربی هیات ژیمناستیک آستارا نیز هدف از این جشنواره را گرامیداشت دهه کرامت و انتخاب استعدادهای برتر اسکیت و ژیمناستیک برای رقابت های استانی و ملی اعلام کرد.

پروین دانایی فر افزود: گرایش دانش آموزان آستارا به اسکیت بیشتر است و امیدواریم با حمایت اداره ورزش و جوانان و شهرداری، زمین تمرین اسکیت فراهم شود تا ورزشکاران با ایمنی بیشتر، این ورزش را ادامه دهند.

حرکات نمایشی ۵۰ ورزشکار ژیمناستیک و اسکیت و تجلیل از مقام آوران این رشته های ورزشی در مسابقات شهرستانی و استانی از بخش های متنوع این آئین بود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا اعیاد مذهبی امام رضا شعائر دینی وزارت ورزش و جوانان دهه کرامت ژیمناستیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا اعیاد مذهبی امام رضا آستارا اعیاد مذهبی امام رضا شعائر دینی وزارت ورزش و جوانان دهه کرامت ژیمناستیک دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین