Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@16:30:44 GMT

کارآفرینی بانوان نشان از بالندگی آنها است

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۲۶۱۰۶

کارآفرینی بانوان نشان از بالندگی آنها است

ایسنا/اردبیل معاون تجهیز و تخصیص منابع مالی صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: کارآفرینی خانم ها نشان می دهد که زنان با وجود موانع موجود به بالندگی رسیده اند.


 امین خلیلی یکم تیر در مراسم اختتامیه رویداد کمند در دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: کارآفرینی در دنیا در حال گسترش است و زنان با وجود موانع فرهنگی، اجتماعی و ترس از شکست در این مسیر قدم گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ترس از شکست در خانم ها بیشتر است، تصریح کرد: صندوق کارآفرینی امید صندوق های خرد محلی را در روستاها راه اندازی کرده است و بحث اشتغال روستایی یکی از بهترین عملکردهای این صندوق می باشد.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل هم گفت: رویداد کمند موجب ایجاد حس رقابت و حس حضور در دانشجویان دختر شد.
فریبا محمدلو ادامه داد: دانشجویان دختر در چنین رویدادهایی پتانسیل ها و ظرفیت های خود را نشان می دهند.


مدیر حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر اجرایی رویداد کمند گفت: صنایع دستی، تولیدات غذایی و خوراکی، تکنولوژی و مهندسی، طراحی و دوخت پارچه و لباس،گردشگری، محیط زیست و صنایع خلاق فرهنگی محورهای این رویداد بودند.


دکتر معراج شرری اضافه کرد: به 3 نفر از برگزیدگان یک میلیارد و 800 میلیون ریال وام قرض الحسنه و به 6 نفر اول هم جوایز نقدی اعطا می شود.
معاون نوآوری مرکز نوآوری و رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر علمی رویداد کمند گفت: علم در بستر فرهنگ رشد می کند.


دکتر علی روشنیان فرد ادامه داد: 6 تیم برتر رویداد کمند تحت حمایت مرکز نوآوری دانشگاه محقق اردبیلی قرار می گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارآفرینی صندوق نوآوری و شکوفایی دانشگاه محقق اردبیلی رویداد کمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۲۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین رویداد صدرا(صنعت، دانشگاه راه اشتغال) در راستای پیوند دانشگاه و صنعت یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های توسعه اقتصادی اجتماعی در دانشگاه آزاد واحد همدان آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام رضا محمدی، مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در مراسم افتتاحیه این رویداد با بیان اینکه سؤال همیشگی خانواده‌ها تردید در انتخاب مسیر ادامه تحصیل یا مسیر کار و اشتغال برای آینده فرزندانشان است، اظهار کرد: خانواده‌ها اکثراً نگرانی درباره بازار کار پس از اتمام تحصیل و از سوی دیگر نگرانی و تردید نداشتن تحصیلات عالی دارند.

وی با اشاره به اینکه حلقه مفقوده ارتباط بین دانشگاه و صنعت راه حل این تردیدهاست، افزود: با تقویت این رویکرد، هم تحصیل انجام می‌شود و هم بازار کار دقیقی پیش روی دانشجویان است.

مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان ارتباط دانش و مهارت و دانشگاه با فناوری را ضرورت امروز دانست و گفت: رویداد صدرا در دانشگاه راهکاری برای ایجاد پیوند صنعت و دانشگاه است به طوری که صنعت، دانشگاه و راه اشتغال را تبیین می‌کند.

محمدی تأکید کرد: چنانچه رویداد صدرا در جایگاه اصلی خودش واقع شود خروجی با رویکرد تحول در بازار کار به دنبال دارد و نقطه عطفی در حل مسائل جامعه خواهد بود. دانشگاه محل تجمع افراد فرهیخته بوده و به اغراق در همه دنیا بسیاری از افتخارات به‌واسطه دانشجویان رقم خورده است.

حسن رضانیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان نیز پیوند صنعت و دانشگاه را ضرورت دانست و خواستار حرکت مجدانه در این حوزه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید
  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد